Jump to content

Sve aktivnosti

This stream auto-updates     

  1. Poslednjih sat vremena
  2. Ma ok je to nemam neka pretjerana ocekivanja... ranije sam imao stari runner i kada usporedim brzinu on je isao malo sporije,ali je uz brdo vukao dvoje bez problema..nema strane gdje ne bi izvukao. Ovaj ide dosta brze i ima jaca ubrzanja po pravcu ali uz brdo mi nesto nesiguran,a o potrosnji nema sta ni govoriti...stari sa 12 veber karburatorom malo kad bi presao 3.5 l. Ovaj ide mozda malo bolje ali trosi skoro duplo. Ja bi da za tu litru, dvije vise da vuce malo bolje uz brdo 😄😉...ne ocekujem nista drugo
  3. Today
  4. Pozdrav Za 50ccm voziti 90kmh par kilometara je jako rizicno nije ako npr ides cisto malo da ga procepis pa ponovo normalnije vozis Za vucu uzbrdo 50ccm je to nema sta ocekivati da nesto zestoko vuce uzbrdo ja sa svojim speedfight uz svako brdo po 40-50kmh zavisi koliki je nagib to je odlicno za tu kubikazu Moze se tu napraviti da on ide puno bolje ali sve zavisi od tebe imas li ga volje slagati
  5. Jos me zanima kako najlakse provjeriti vuce li negdje fals vazduh,jer mi je sumljivo da saraf vazduha odavijem preko pola kruga i odmah zadrzava gas puno nece da ga vrati odmah. I ranije bi se ugasio kada zavijem saraf do kraja a sad samo obori obrtaje na 800 i ostane upaljen...boja svojecice je za sada ok
  6. Pozdrav ekipa imam par pitanja...Desava mi se da na duzim pravcima bez problema prelazi i 10.500 obrtaja pa me zanima do koliko obrtaja nije stetno da vrti masina,rijec je o runneru novi model. Sat brzine tada dolazi do 88-90 kmh. Dok uzbrdo nece preko 8.500 obrtaja,meni krajnja brzina i nije toliko bitna koliko vuca uz brdo narocito kad je dvoje na motoru. Sad je igla drugi zarez odozgo saraf zraka samo pola kruga...cim ga odavijem malo vise jako sporo vraca gas.Sve standardno osim auspuha Leo Vince Touring i rolnica malosi 5,7 g. Pokusao sam podici iglicu i staviti protocniji filter zraka...dobije se snage ali potrosnja tada prelazi 6,5 l. Sto je stvarno previse za motor 50ccm koji se koristi svakodnevno.Znaci zanima me mogu li dobiti jos malo snage uz brdo i na koji nacin, i smijem li ga ovako voziti da prelazi 10.500 obrtaja.?Neki tvrde da nije dobro za standardnu masinu vrtjeti preko 9000-9500 obrtaja,koliko tu ima istine??
  7. Juče
  8. Pozdrav forumaši, nisam nekoliko godina posećivao forum ali sam se setio šifre iz prvog puta Naime, imam dilemu u vezi kupovine novog(po broju kilometara) Sprint Challenger-a. Godina proizvodnje je 2008, prešao 0km, jos je upakovan u transportnu kutiju sa kojom je stigao u Srbiju. Da li mu deset godina stajanja predstavlja neki veliki problem i da li cu moci naci eventualno delova za njega? Edit: Sad videh da ima i podgrupa motori, pa ako vise tamo pristaje tema neka neko od moderatora prebaci. Hvala.
  9. Prošle nedelje
  10. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    Ne znam kakav setap preferiras ali su 8 gr.pretesķe rolnice da bi imao neko strasno ubrzanje. Pisao si da ste se igrali sa razlicitim gramazama ali bez dobrog setovanja karburatora ne moze se raditi stel prenosa. Jedno po jedno jer puno x-eva u jednacini ima za stelovanje ubrzanja 1-karburator i airbox 2-remen 3-variator i rolnice 4- kvacilo,oprugice i centtralna. Na stock termogrupi kvacilo manje vise bitno je da pakne hvataju cijelom povrsinom i da debljina nije pala 1,5 mm-2 od ruba zvona jer potrosnjom pakni bi proklizavala .Proizvodjac manje vise tek u jacem baseu ili midrace-u treba na to obratiti paznju. Centralna isto mozda za nijansu jaca od fabricke jer tvrdjom agregat nema snage da je sabije i kais ne moze da se spusti ozada u polutke i gubis krajnju a usput dere kais. Oprugice isto neka su fabricke jer nemas rezo-spuh kako bi ganjao visoke obrtaje blize rezonanci dovoljno je da krece oko 4000 k i 5-6000 kroz ubrzanje. U principu samo mijenjaj potrosni materijal kvalitetnim do nabavke tuning elemenata za drugi setap.
  11. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    Mozes do 25-30€ naci polovan 16-17,5 i vjeruj svaki je bolji od gurner 12. Imali su fabricki na aeroxima ili su slusali odlicno ili nikako,sredine nema. Potrosnju sa serijskim auspuhom kad je ustiman na fabrickoj termo grupi nebi smio imati preko 3,5 l.
  12. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    probacu neki jeftiniji karb da vidim sta se desava. hvala drug
  13. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    Naravno ide potrosnja i do litar i po gore a neradi na leru dobro i gusi se. Taj sraf je za ispustanje goriva iz kadice karba i svi ga imaju.treba da je dobro stegnut Za smjesu i stel karba sam ti pisao. Nabaci kakvu bar 16 mm kinesku kopiju tipa taikei,mikuni sa diznom oko 60-62 za serijski setap i moze se super ustimati na igli diznama i smjesi. Ja ga vozim na base setapu sa malo vecim diznama i potrosnju oko 3,5 l.imam
  14. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    novi info. odlucio sam da ne narucujem nista. motor ide kod majstora kad zahladni malo i opadne posao pa cu onda imati lufta. ono sto sam sad zapazio je sledece: imam dve svecice, jedna denzo ili danzo, druga ngk. mislim da je vrednost ista, ali provericu. jedna je stavljena kad je radjen servis, drugu tu skuplju sam porucio kasnije da imam. motor se ponasa isto i sa jednom i sa drugom ali primetio sam sledece: skinem svecicu i osmirglam, motor ima bolji i jaci start. cim predjem par kilometara mozda ni toliko, vracamo se na isto. svecica je crne boje, ne bas mnogo masna ali crne boje. sad se razmisljam sta sa karbom? da li da uzmem novi, ovaj moj gurtner france nema mislim da se steluje igla. samo onaj srafic za smesu i srafic sa oprugom za vazduh-ler gas. ima i neki dole srafic ali njega kad sam odvrnuo iscureo je benzin i odmah sam ga zavio. sta mislite? i moze li saug da zeza nesto oko tog goriva i smese, cisto da znam?
  15. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    narucio sam oprugu najblizu fabrickoj. bela 30%,. kad je montiram jel onda moram lakse rolnice ili jos teze ako je tvrdja opruga? sad su rolne u skuteru 8 gr ipak sad ispade zelena 15%..
  16. Pozdrav! Koliko sam shvatio tebi motor radi na vecim obrtajima kad je hladan to ne bi trebalo da te brine jer svaki skuter kad je hladan na prvom paljenju ce raditi na vecim obrtajima a kad se ugrije normalno To moze malo da se sredi da se ler bolje ustima ali ako je dobar kad se ugrije po mom nekom iskustvu to je ok
  17. Nažalost, opet ja pišem, sad mi skuter pali dobro na svu sreću, ali ima velike obrtaje kad je hladan, napisah ja već da je karburator promenjen, tako da ne verujem da je zbog njega, ali kad se hladan upali, radi normalno (obrtaji su mu niski, kao kad je na radnoj temperaturi) jedno 5 sekundi i onda kao da mu tek tada saug proradi, znam ja da malo treba da se poveća ler, samo mi nije jasno što se odmah ne poveća, a i što ga poveća mnogo, bukvalno kao kad bi na motoru bio na 3,4 hiljade, da još malo jače radi, krenuo bi, kad mu smanjim ler, onda slabo posle pali, znači ovaj ler mu je dobar, a spusti ga tek na normalu kada dođe do 1/4 radne temperature. Dodaću još nešto, ja kad njemu podešavam ler kad je na radnoj temperaturi, malo kad ga povećam krene jače da radi, onda ga smanjim, radi ekstra, ali kad ga još smanjim, isto radi, još ga smanjim, opet isto radi, tek kad ga puno smanjim, onda se gasi, a ovde u NSu skoro niko više ne radi skutere tako da ne znam ni kome da se obratim... Unapred hvala svima na odgovoru.
  18. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    Poskidas ozada sve i premjeris fi centralne i kupis tvrdju ili meksu,10 min.posla.Tako i sa oprugicama kvacila.duzina skinute zice i njena debljina od 1,7-2,2 mn.deblja je logicno tvrdja.sve imas na piku kod beganovica-zenica. Imas preko e-baya on line naruciti.vidis datum isporuke uplatis i cekas.Ako imas koga u srbiji ima u motoboxu.ucitaj ponudu i neka ti kupe.te sitnice mogu i busom se poslati.
  19. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    ne bih ja to nista dirao ipak. nego ljudi, gde nabavljate delove, imate li neku preporuku? ne mogu da saznam koja je fabricka centralna opruga za moj skuter da bih je narucio. niko ne zna, kontaktirao sam par prodavaca sto na oglasima, sto preko sajtova. na motobike mi lik kaze da trazim po sajtu i porucim. kako da porucim kad nemam pojma sta mi treba??? na kraju sam ostavio broj sasije kod uvoznuka ali oni se ne javljaju..nemam pojma vise.
  20. Pozdrav, imam pitanje: -Primetio sam da mi se skuter mnogo losije pali iako sam uzeo novi akumulator, pretpostavljam da je do digitalnog sata koji radi i kada je ugasen motor (crpi akumulator) Skala izgleda ovako: https://imgur.com/a/w98kIpH Upitanju je Keeway Matrix 125cc
  21. Pozdrav

    Lijepa masina Ja planiram stavljati Leovince TT jer to u bih koliko vidim ima jedino novo da se uzme Imas i polovnih Leovince ZX ali nema skoro razlike izmedju njega i TT oni su jako dobri za base tuning Moze se naci mnogo bolji polovnih ali ne planiram ga turpijat na 70ccm tako da ne bi izvukao svu snagu od npr stage 6 ili yasuni
  22. Kolega ima isto speedfight 2 na taster mu nije htio upalit pa je zamjenio alnaser kupio polovan od nekoga sa pika i zamjenio akimulator od tada pali na taster
  23. Pozdrav

    Trenutno nemam ni jednu sliku tu ali ako uspijem da nadjem poslacu ti Evo nasao sam https://imgur.com/a/TQvqtaf Inace moj je ovaj desni i malo je sad sjeban Trebam ga ofarbat ovo u sivo izgrebo i imas neku preporuku ocu novi auspuh ali da nije nesto sad skup
  24. Pomoc oko SpeedFight2

    Hvala A sta mislis sto mi nece nikad da upali na alneser samo na kurblu
  25. I stimao sam ler gas zaboravio sam napisati
  26. Pozdrav

    Dobrodosao! Moze koja slika "pezova" jer i sam posjedujem jednog a volim vidjeti i druge
  27. Pozdrav! Ocisti karburator,dizne,filter, moze biti i lose gorivo slican problem sam imao tako sam ga rijesio
  28. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    Nemoze mora se rupa zavariti i poravnat kao da nikad nije nista bilo tu da bi imalo efekat.
  29. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    a ako stavim drugi izduv? mogu li samo da ostavim crevo onako da visi sto se kaze???
  1. Učitaj više rezultata
  • Poslednji postovi

    • Ma ok je to nemam neka pretjerana  ocekivanja... ranije sam imao stari runner i kada usporedim brzinu on je isao malo sporije,ali je uz brdo vukao dvoje bez problema..nema strane gdje ne bi izvukao. Ovaj ide dosta brze i ima jaca ubrzanja po pravcu ali uz brdo mi nesto nesiguran,a o potrosnji nema sta ni govoriti...stari sa 12 veber karburatorom malo kad bi presao 3.5 l. Ovaj ide mozda malo bolje ali trosi skoro duplo. Ja bi da za tu litru, dvije vise da vuce malo bolje uz brdo 😄😉...ne ocekujem nista drugo
    • Pozdrav Za 50ccm voziti 90kmh par kilometara je jako rizicno nije ako npr ides cisto malo da ga procepis pa ponovo normalnije vozis  Za vucu uzbrdo 50ccm je to nema sta ocekivati da nesto zestoko vuce uzbrdo ja sa svojim speedfight uz svako brdo po 40-50kmh zavisi koliki je nagib to je odlicno za tu kubikazu Moze se tu napraviti da on ide puno bolje ali sve zavisi od tebe imas li ga volje slagati 
    • Jos me zanima kako najlakse provjeriti vuce li negdje fals vazduh,jer mi je sumljivo da saraf vazduha odavijem preko pola kruga i odmah zadrzava gas puno nece da ga vrati odmah. I ranije bi se ugasio kada zavijem saraf do kraja a sad samo obori obrtaje na 800 i ostane upaljen...boja svojecice je za sada ok
    • Pozdrav ekipa imam par pitanja...Desava mi se da na duzim pravcima bez problema prelazi i 10.500 obrtaja pa me zanima do koliko obrtaja nije stetno da vrti masina,rijec je o runneru novi model. Sat brzine tada dolazi do 88-90 kmh. Dok uzbrdo nece preko 8.500 obrtaja,meni krajnja brzina i nije toliko bitna koliko vuca uz brdo narocito kad je dvoje na motoru. Sad je igla drugi zarez odozgo saraf zraka samo pola kruga...cim ga odavijem malo vise jako sporo vraca gas.Sve standardno osim auspuha Leo Vince Touring i rolnica malosi 5,7 g. Pokusao sam podici iglicu i staviti protocniji filter zraka...dobije se snage ali potrosnja tada prelazi 6,5 l. Sto je stvarno previse za motor 50ccm koji se koristi svakodnevno.Znaci zanima me mogu li dobiti jos malo snage uz brdo i na koji nacin, i smijem li ga ovako voziti da prelazi 10.500 obrtaja.?Neki tvrde da nije dobro za standardnu masinu vrtjeti preko 9000-9500 obrtaja,koliko tu ima istine??
    • Pozdrav forumaši, nisam nekoliko godina posećivao forum ali sam se setio šifre iz prvog puta  Naime, imam dilemu u vezi kupovine novog(po broju kilometara) Sprint Challenger-a. Godina proizvodnje je 2008, prešao 0km, jos je upakovan u transportnu kutiju sa kojom je stigao u Srbiju. Da li mu deset godina stajanja predstavlja neki veliki problem i da li cu moci naci eventualno delova za njega?    Edit: Sad videh da ima i podgrupa motori, pa ako vise tamo pristaje tema neka neko od moderatora prebaci. Hvala.
×