Jump to content

Sve aktivnosti

This stream auto-updates     

  1. Juče
  2. Potvrda brzine skutera do 45 km/h

    Aleksandar iz Beograda, kupio sam motor od drugara koji me je upozorio da moram da pribavim ovaj papir za tehnički. Sad pokušavam ali do sada nisam našao rešenje!
  3. Ko si ti ? Bilo bi lepo kad bi se predstavio...kod nas je takav običaj...
  4. Prošle nedelje
  5. Da li neko zna gde moze da se uzme potvrda o brzini da ne ide vise od 45km/h za skuter PGO T-Rex 50cc? UNAPRED HVALA!
  6. MladenT

    Pozz, dobrodošao...
  7. Eto vam na mom profilu Peda Desire 50cc to je samo pozicija i lepo svetli hehe 2w je jacine
  8. Potreban majstor za karburator

    Ajde uslikaj mi karb. i posalji sliku ovde...
  9. probaj zazor na 0,05 i na usis i na izduv i proveri rolnice...
  10. MladenT

    Pozz Ime: Mladen , Prezime: Trkulja Godiste: 1992 Lokacija: Subotica(trenutno) , rodjen u Apatinu Skuter: Peda Desire 50cc(malo vise od 4500 je presao i neda se jos) Inace automehanicar sam.
  11. Za sada rezultata nema sto se tice LED H4 sijalice. Fokus i linija svetla ne postoji, baca difuzno svetlo ka svemiru... skroz druga prica kada se stavi H4 halogena malo bolja. Da se ne bi opterecivao stator preko dana sa halogenm H4 35W, probacu da stavim jake LED na pozicije. Trenutno su bele (tj. vise vuku na plavo), stavicu zute pa cemo videti ima li smisla. Naravno, potrebno je staviti neki veci kondenzator i ispravljac sa dvosmerne na jednosmernu struju da LED ne bi trepereo.
  12. Postavljeno ranije
  13. Ne znam da li sam ubo temu... Imam jedan veoma zanimljiv problem koji me muci... Komsija kupio skuter koji je stojao duze vreme i zakovao u lezajevima na radilici... Ponudim se da pomognem rasturimo masinu zamenimo lezajeve i semeringe, radilica odlicna usput zamenimo i karike posto su bile unistene cilindar i klip su dobri, uzgred u pitanju je Baotian 2T Kinez (Nema kais, nego ide preko lanca takozvana Macat masina) Zazor na novim karikama 0.25 motor upali nastelujem mu karburator dok je na nogarima skuter prima odlicno gas ostar je, cim ga spustimo na zemlju tj. cim neko sedne na njega on nema snage ni da podje ali bukvalno ga nogama guram da krene i kad krene jedva kao nesto povuce. Sta moze da bude u pitanju ? Probao sam par filtera za vazduh opet isto na nogarima je kao osica ali kad treba da zapne nema gram snage.....Da li je neko imao slicnih problema ?
  14. Kupio sam sijalice sa linka, H4 ima problem sa treperenjem dok motor radi, medjutim kada se stisne kocnica, treperenje prestaje. Stavicu jedan otpornik izmedju sijalice i napajanja pa cu videti rezultate.
  15. Informacije

    da li je imao prilke neko da vozi ovaj motor...i kakva je slicnos izmedju ovog motora i rg-a?
  16. Pucanje lezaja na klipnjaci

    Ili si peh u kupovini istog ili je dosjed gornje pesnice radilice ostecen prilikom prvog pucanja lezaja. I ja sam nedavno imao isto ali mojom greskom.montirao kit sa klipom 47 mm koji trazi duzi i kvalitetniji lezaj a ostavim kina tvornicki,mada sam ga gulio 7000+ momacki.Po pehu mom i brzopletosti ostane mi valjak lezaja u karteru i upropastim novu termogrupu isti dan. Sad gazim hiljadarku ponovo sa kracim-novim na ponovo 47 klipu dok ne nabavim novi siri. Provjeri mikrosublerom gornju pesnicu ili zamjeni radilicu
  17. Auspuh za Jet Force

    potreban mi je nekakav dobar sportski auspuh za peugeot jet force 50, c-tech, verzija sa karburatorom. pretrazio sam sve po netu, nigde nema da se nabavi a da nije fabricki. probao sam 3 fabricka, u svakom se nesto raspadne i zveci. losi su do zla boga. ako neko zna gde se mogu naci ili ima da proda neka mi se javi ovde pa cemo se cuti.
  18. Sjajno, hvala!! Cim ih montiram, saljem slike
  19. Zdravo drustvo. Zovem se Slaviša i iz Smedereva sam. Za sad na dva točka vozim biciklu, a planiram nešto da pazarim do 50 kubika.
  20. Ja te dihtunge pravim od klingerita i limenke od razredjivaca. Dva tanka limena listica od lima limenke a izmedju klingerit.Sve kupovno pregori brzo. Ostavi sad glavu 50cc dok nevidim tacno koje klackalice idu(oznaka i br.) Taj dihtung blok -glava stavi jedan ali vrijedan jer izgubio si kompresiju i samo ces imati snage na vecim obrtajima sto 4 t masini ne pase.Jos samo mozes nabaviti varijabilni cdi ako hoces kakvo takvo poboljsanje ubrzanja i boljeg sagorijevanja.Rekao sam ti i kais malo duzi da stavis meni se idealno pokazao 751×16,5 u odnosu na fabricki.Uz taj vario i zutu centralnu mogao bi i 75 gps-a navuci.
  21. Kad oces da izigravas majstora - a nisi :)

    Stara je tema... Al nebitno.. Cilindar mi je 80cc, glavu sam imao od 50cc sa visokim ventilima i dužim klackalicama... Hoću da promenim glavu na 80cc, al vidim da su na njoj kraći ventili i klackalice... Sad me zanima šta se konkretno dobija glavomod 80cc, pošto vidim daje razlika samo veći ekplozivni prostor... Da li vredi menjati... i na koliko se šteluju ventili za 80cc glavu tu sa kraćim i tvrđim ventilima...
  22. Kupio sam i cilindar i glavu od 80cc.. Na toj glavi nisu klackalice kao na standardnoj od 50cc, na standardnoj su ventili duži i glave klackalice... Ovde su ventili kraći i glave klackalice kraće... Naštelovao sam na 008 i na 010 ono je gornji pokrivio ventil i izgrebao klackalicu... Zanima me na koliko se steluju ti kraći ventili na 80cc glavi? Sent from my BKL-L09 using Tapatalk
  23. Ova će ti raditi posao... Nema potrebe od 55w.. To je LED... https://www.kupujemprodajem.com//Motocikli-Oprema-i-delovi/Farovi-i-migavci/LED-COB-H4-Ba20D-P15D-18W-3400lm-za-motore-skutere-64789723-oglas.htm Sent from my BKL-L09 using Tapatalk
  24. Borise, okretao sam rukom... bilo je sve ok.. par puta sam i nogom na kurblu.. Testirao... Al kad sam upalio bregasta NARAKU sve je jeblo.. Ona mi tu pravi problem jer je ta racing.. Reci mi samo kad bi stavio cilindar i glavu od 80cc a bregastu vratio standardu šta bih izgubio? Jer ću ovu NARAKU da bacim u RAKU I ZAKOPAM Šraf na španeru oblajzno navoj muke Isusove... to je prvo pitanje.. drugo je kako se zove gumica koja ide u auspuh dole između auspuha i glave? Pa ja bih rekao da sam malo izbubio na kompresiji.. Sent from my BKL-L09 using Tapatalk
  25. Diht.blok cilindar ti je smanjio ionako malu kompresiju.nisi nesto dobro utacko da se to pokrivi tako.Mozda je i magnet na kajli preskocio ako si gore sve poravnao.Ne bi smjelo tako se desit i da si veci zazor stavio a rukom si trebao okretati da vidis zapinje li sta ili ne a ne odma na anlaser.Dobro provjeri tacke ozubljenja.imaju klackalice koje ne odgovaraju na tu glavu bez obzira na istu oznaku masine gy6.na oko iste a ima razlike.subler u ruke i premjeri oba slucaja.
  26. ovako stoje stvari... na cilindar od 80cc ubacio sam i glavu od 80.. naštelovao ventile na 008-010 i iskrivilo mi gornji ventil.. i sjebalo klackalicu.. Na koliko se šteluju ventili za 80cc glavu? Tu su oni kraći ventili... vratio glavu od 50cc ima visoke ventile ta glava.. Podbacio dupli dihtung ispod bloka motora i cilindra.. Da nebi lupkalo.. Klip mi je dobar nigde oštećenja... naštelovao na 006-008 i sad lupka... tako stoje stvari za danas.. Sent from my BKL-L09 using Tapatalk
  27. Ako sam 0,12"napisao greska. Stavi diht.na to mjesto nemoze skodit
  1. Učitaj više rezultata
×