Jump to content

Motowell

Members
  • Content count

    53
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Motowell last won the day on November 30 2016

Motowell had the most liked content!

Community Reputation

10 Parkiran

About Motowell

  • Rank
    Serijala
  • Birthday 01.04.1965.

Profile Information

  • Skuter
    Motowell
  • Cilindar
    49.7
  • Auspuh
    serijski
  • Karburator
    mikuni
  • Kvačilo
    serijsko
  • Variomat
    serijsko

Previous Fields

  • Garaža
    Skoplje - Makedonija

Recent Profile Visitors

856 profile views
  1. Hajd` jedno pitanje drugovima koji su se igrali sa CDI-em:

    Dali neispravan CDI moze biti razlog da skuter izgubi snagu, na startu al da ravnomerno radi,  i na malim i velikim obrtajima i brzinama? - Platinski sistem mi je blizak al ova crna kutijica koja moze da radi sta joj je god zelja, a da ja ne znam mi je enigma... Skuter je izgubio snagu na startu (a imao je neverovatan start) u medjuvremenu poludela je shalt tabla. Ne znam dal ove dve stvari imaju veze jedna s drugom, ali evo mucim se 2 puna meseca i nemam resenja. Problem je sto se tesko nalazi orginalni CDI, tu kod mene - ostade mi to jedina stvar koju nisam zamenio radi probe. Ime mu je Xindazheng.

  2. `Oće li biti kraja iznenađenjima ove sezone… Tamam "zapušim rupu na dnu čamca" otvore se dve nove… Samo što sam promenio svećicu poludela mi je instrument tabla. Hajde neka neko kaže ima li svećica ikakve veze sa ovim.  Čuo sam da ima veze sa nekim otporom. Svećica je Champion. Potpuno nova, nisam imao drugu pri ruci. Uputstvo zahteva NGK. Komplet je pošašavila skazaljka obrtomera (nije digitalna) skače gore dole, a brzinomer (digitalni) pokazuje trocifrene pogrešne cifre, pokazivač benzina i temperature tvistuju, sve kao na SF filmu. Opet mi došlo da ga survam nizbrdo, sve češće popizdim, biće da su godine u pitanju J Deder da vidim jel` neko već jeo ovu čorbu, ili je ja prvi srčem?

    Pozdrav!

    V.

    1. Show previous comments  2 more
    2. Motowell

      Motowell

      koju god svecicu stavio kontrolna tabla shizi, a mashina trokira. lici mi kao da ima negde kratki spoj ili neka oguljena zica... onda sve je ok nekoliko sekundi, (u toku voznje) pa opet sve iz nova. Davno je bila garancija al od tada nisam isao servisu. E sacu da ih posetim. Nemam nesto raspolozenja da rasturam sve, a elektrika mi je oduvek bila bauk.

       

    3. Stelle_Stalker

      Stelle_Stalker

      @Motowell Nema na čemu, druže naš! :EV012E~130: 

      Tu smo da se družimo, šalimo i razmenjujemo mišljenja na forumu. :D Možda je negde problem sa električnom instalacijom ili je slab kontakt sa masom čim dolazi do takvih prekida.

      Može i to da se desi da je kontrol tabla pri kraju svog radnog veka pa zato stvara te prekide prilikom rada motora. Svakako bi to trebalo do detalja pogledati i proveriti. :)

      Možda je i bolja varijanta da ovlašćeni serviser pogleda i ispita kontrol tablu. ;)

    4. Motowell

      Motowell

      Nema me sa novostima za data-bazu znanja - jer nema rezultata. Kontrolna tabla je jos kod elektronicara, profesionalac elektronicar kaze da ju je popravio ali dobra je na radnom stolu ili na skuteru dok je na kontaku ali sa ugasenim motorom - dok se isti ne upali. Kada upalim motor i on radi, narocito kada dodam gas displej instrument table opet brljavi. Rece mi elektronicar da verovatno ne valja regler ili neka druga stvar motora koji radi. U medjuvremenu ocistio sam auspuh, zamenio CDI nema rezultata. Isto ume i da ne vuce na brdu, verojatno zbog problema u elektronici. Problem oko snage na brdu traju. Skinuo sam lulicu na svecici i ezao je direktno, motor isto radi i nema razlike na brdu. Moze li mi neko reci dali bi bilo problema na elektronici kada bi vozio dugo bez lulice? Sutra cu potraziti novi regler, samo ne znam hoce li biti isti, posto originalnih nema. I jos jedno iskustvo mi treba: Desilo li se nekome da stavi novi CDI, da motor upali bez problema, a da zatim UOPSTE ne prima gas? - Dakle radi a nece da krene. To mi se desilo prilikom menjanja raznih CDI-ja, sa jednim od njih. POZDRAV DRUGARI!

  3. Puče mi film… opet curi semering na vodnoj pumpi. Promenio sam pre 10ak dana onaj lanski, zajedno sa perkom i evo ga danas oop, "obradova" me ponovo curi. Ima li neko iskustva sa silikonskim semeringom od Yamahe? - ravno 8 puta skuplji, ali mi to i ne smeta, ako završi stvar. Ako ne da se uopšte ne bakćem, nego da teram kera na električnu pumpu. Al` ako i ona procuri baciću sve komplet u kontejner.
  4. Rodjendani

    E HVALA ZIV BIO!
  5. Awww па ово није скутер, бре, неко ауто на 2 точка...
  6. Nesto sam kasnije procitao ovaj zadnji post, to znaci da je jos uvek sve u redu. Preokrenjeni semering jos drzi i nivo tecnosti u posudici nije spao i unatoc svakodnvnih temepratura oko 40-ke, ovde kod nas. Nema kapljucanja. Vec sam stavljao novi semering istih (fabrickih) dimenzija, ali prokapao je nakon 5-6 meseci u martu. Zato sam i kupio malo uzeg, vise zbog experimenta. Pa kad je i taj prokapao, samo sam ga preokrenuo naopacke, pre mesec dana i vise. Evo jos uvek drzi "vodu"... Hvala na komentaru. Cuvam inace sve stare delovi koji mi se ucine da nisu za bacanje. Zaljubljenik sam u 50 ccm motorine vise od 40 godina, ali evo zadnjih 8 godina prvi put vozim sa vodenim hladjenjem. Zadovoljan sam, mada je to samo jedan dodatni izvor "zanimacija". Al ipak mislim da daleko bolje stiti motor od unistavanja zbog pregrevanja nego vazdushnjak. Dok je tecnosti u njemu nema sansi da se osteti cilindar zbog pregrevanja. Odmah skace termometar u slucaju nekog kvara, pa znas da nesto nije u redu. POZDRAV. V.
  7. Хвала на савету, мада ето већ управо то и радим. Пратим шта се дешава и ако процури мењам нови семеринг, ето већ 2 пута. Једино ме занимало, вреди ли тих пара електрична или да се уопште не наватам на ње, т. ј. да отворим нови проблем решавајући претодни, а да уз пут дам брдо пара. Да се исплати, ОК, у смислу 5-6 година најмање. Поздрав!
  8. Ma није ми први пут. Прва је пумпа радила 4 сезоне година без проблема. И њу сам сам поставио, након што је фабричка опандркнула, мада је и она израдила добре 3 сезоне. Е једино нешто ново што урадих пре који дан је то што сам преокренуо семеринг обрнуто, баш да видим хoће ли ишта да се промени. И променило се. Не капљуца. Али сигуран сам да ће опет почети. Ипак мени све личи да је материјал осовине нешто слабашан. И да није оваj пропелер ког сам ставио лане, баш неког доброг квалитета, мада онај „јамац“ од продавача, са горњег поста, рече да је од оних бољих (дакле некинеских)...
  9. Не успевам да прикачим моји слику, телефоном. При врху (код проплера) је осовина задебљана. На том задебљању стоји (клизи) семеринг. По севему судећи Изгледа да ту капље. Баш ме занима има ли ико искуства са електричном пумпом. Дал и оне након неког времена умеју да прокапљуцкају или да откажу, и унаточ слане им цене... Тукод мене су 75 евра - комад. Продавац јамчи да је Малосијева. Ал шта вреди мени ако откаже за 2-3 сезоне или опет закапљуца као ова. Јамчили су и за ову „обичну“ коју промених лане, па ево - бадава јамац. Једино сам сигуран да су ми нови лежајеви СКФ, јер ми јеих донео добар друг оригиналном вакумираном паковању. Ал ако продужи да црцори, појешће ми и лежајеве, јер колико ја знам не трпе нити воду нити антифриз.... Хајд ево линк ваљда ће он радити... ама баш све ово исто, једино лежајеви су СКФ. А и семеринг сам мењао пре месец дана - ставио сам ужег за 1мм, али бадава. http://www.pedparts.co.uk/product/41/aerox-water-pump-repair-kit-basic-waterpump
  10. Prošla su 3-4 meseca kako sam zamenio sve delove vodne pumpe. Prokapala je ponovo pre mesec dana. Zamenio sam samo semering i to užim za 1 mm. Sve je bilo ok, do nedavno, ali sada opet kaplje, pa sam opet sve skidao. Primetio sam da je mesto osovine sa propelerom, gde je dotiče semering, jedva primetljivo udubljen. Gledao sam lupom. Zar je moguće da semering u stvari istanjuje osovinu?! Zbog umora, jednostavno sam okrenuo semering naopačke (spoljni deo prema unutra) i vratio sve na svoje mesto. I za divno čudo kapljanje je prestalo. Sada verojatno semering gulji osovinu više ili niže od prethodnog mesta, za deo milimetra. Razmišljajući, o eventualnom rešenju, pade mi je na pamet da nataknem čeličnu tanku hilznu t.j. sasvim male tanke čelične cevčice preko osovine, na mesto gde je dotiče semering, onako fes, pa da na njoj još i kanem kap super lepka da se zapeče na osovini. Imali to ikakvog smisla? - Ne mogu da poverujem da semering "jede" osovinu propelera pumpe ?! Kit pumpe koga sam kupio bio je standardnog kvaliteta. Dal se je nekome ovo desilo?
  11. Propada rucica zadnje kocnice

    Kupih ljudi moji novu kocnicu komplet 20 eura. Ako se ima gde naci galvni kocioni cilindar ili samo gumice popravicu staru kocnicu za rezervu. Inace, iz detaljnog pregleda lupom otkrio sam da je secnuta gumena kapica, kojom je pokriven glavni kocioni cilindar. A koji je razlog tog secnuca ostaje enigma. Hvala na komentarima - Pozdrav! Vlado.
  12. Propada rucica zadnje kocnice

    Evo sada vidim svoj stari post. Dakle mic po mic izišao je vazduh iz zadnje kočnice ali, dali je eksperiment sa visokim dizanjem prednjeg točka i vezivanja kanapom ručicu kočnice bio razlog lakšeg izlaska vazduha ne bih mogao ni da potvrdim ni da odreknem. A pokusao sam. E sad imam problem sa prednjom kočnicom. Curi glicerin tacno tamo gde ručica pritiska na cilindar od kočione pumpe. Sumnjam da su gumice na pumpi popustile ili da je gumena pokrivna kapica na cilindru pumpe napukla/popustila. Resava li se to čišćenjem? - jer ne vidim neka oštećenja golim okom. Jeli neko menjao gumice na cilindru pumpe?. Kod mene se to ne prodaje proverio samo svuda. Prodaje se cela pumpa. Rekli su mi patioci pre mene da su gumice skoro ista cena kao i cela pumpa?! - Ima li iko komentara oko ovog i kako da resim curenje glicerina.
  13. Propada rucica zadnje kocnice

    Hvala na savetu! - Pade mi to napamet... ali naivno sam mislio da ce to trajati duze nego ovo. A bio me je i strah da tako ne uguram jos vise vazduha. Jer to nisam nikada ranije probao. Inace sve je pocisceno i svetnuto odavno, jos prvog dana kada se pojavio problem. Jedino me jos zeza najverojatnije vazduh, jer samo na prvi pritisak propadne jedno 20-30% posto nize no obicno, a kad pritisnem drugi put onda otvrdne i vise no sto treba, verojatno zbog novih plocica... Pokusacu ovo sa spricem, (dakle obratno pumpanje - prema gore). Zasada vozim tako ejer ne propada previse kao pre, a pre neki dan izisao je jedan mehuric u prozirnom crevcetu na sisici za vazduh pa mislim da ga ima jos. Ako nista ne bude i stvar ide na gore onda cu rastaviti sve od rucice pa do daske do zadnjeg tocka. Pa sve od pocetka. POZDRAV!
×