Jump to content

nenadlaza

Forum Manijak
  • Content count

    705
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    58

nenadlaza last won the day on November 6

nenadlaza had the most liked content!

Community Reputation

261 Inženjer skuterologije

2 Followers

About nenadlaza

  • Rank
    Midrace
  • Birthday 05.11.1961.

Profile Information

  • Skuter
    piaggio free
  • Cilindar
    1
  • Auspuh
    bullet
  • Radilica
    seriska
  • Karburator
    veber 12
  • Kvačilo
    serisko
  • Variomat
    serisko
  • Ostalo
    boja crna

Previous Fields

  • Garaža
    beograd tresnja
  • Trgovina
    +2
  1. Rodjendani

    hvala lenko videcemo koliko cu jos preci.
  2. lepo si reko naprava niko se nije navozo sa tim ko je preradjen bez obzira na marku. a vojo malo mi cudan taj karb 21 da nije malo poveci obicno stavljaju 17,5 i koriguju malo dizne. taj ti je za trke i obicno ide bez filtera.Ima jos jedno resenje menjaj ceo agregat uzmes neki sa karb verzijom tebe je povukla sasija jeste lep al ti je to ali!
  3. Rodjendani

    hvala na lepim zeljama
  4. vojo posteno si se zezno svi skuteri tipa ditek.jet i osatali tog tipa direkt ubrizgavanja nisu se proslavili kada se prerade na karburator imas na sajtu jos takih problema prelistaj sajt videces ima ja mislim naj manje 3 posta o tom.kod tebe postoji elektronika -kontrola koje ne radi kako treba kad se otkace dizne.moj ti je savet otarasi se toga.tu bi trebo sve da izmenjas : km sat-namotaje -alternator jer ja sam gledo kod direkt je nekako izdeljen magnet i ima dosta namotaja- trebalo bi promeniti glavu jer ima prikljucka koji ti ne trebaju -treba videti vodenu pumpu koliko izvoda ima i na kom naponu radi i dal ima vezu sam elektronikom ako ima ide sigurno preko senzora -zatim tu je i bombina koja se treba promeniti.Pa sad ti vidi sta ces.stille on nema varnicu koliko ja svatih.
  5. banja gornja trepca 21.10 2017

    Ima ovde puno njih koji su otvorili masine.Iso bi ja kos al skoro sam sve obiso jedino ostaje da padne spavanje da bih isao dalje.Kad bi svi slikali svoje krajeve da i mi vidimo ostali a ne da ja mo da obilazim za sve. jedino goja sliko malo cak je i sebe umetno u sliku sto bi rekli klinci selfiro se.
  6. centralna opruga je vrlo bitna oprugice kvacila otem potem al mislim da bi tu cucnule malosijeve plave ili zute. trebao bi znati kolika je razlika izmedju mojg i tvog agregata ali pretpostavljam da ti imas kraci prenos nego ja mozda bi mogo probati centralnu oprugu od free-ja.naj bolje bi bilo da ti neko sa istog modela koj je fabricki izmeri prcnik zice na centralnoj i koliko ima navoja rolnice i oprugice kvacila je lako naci.kod tebe bi cucnule tvrdje oprugice kvacila.kad bi mogao videti dal mozes nabaviti neki auspuh tip bullet ili slican.taj turing bi mogao lepo da radi samo da se podesi centralna -oprugice i rolnice.odakle si ti iz kog mesta ako si blizu ili oko mene u krugu 130km moglibi nesto da iskombinujemo za dalje nesto je kratak dan doci i probati.
  7. Tesko pali na dugme

    kurblaj samo kad palis ujutro kasnije sigurno menora kad se ugreje evo ti drugi snimak tu se vide radnje to je ustvari elektro motor koj ima cetkice i neki imaju i lezajeve a neki kombinaciju sa biksnama to ti vidi kod tebe kad otvoris.
  8. Tesko pali na dugme

    pored relea otvori dekl i vidi stanje bendiksa ja naj vise sumnjam na njega da se zupci nisu izlizali i vidi samo dugme na kormanu da nije oksidiralo oce se kontakt-platina pojede.normalno je da teze pali zimi kad je hladnije.kad je hladnije vreme pametnije je paliti na kurblu.pogledaj i svecicu koliko je zazor ili promeni ako je nisi menjo skoro.
  9. tvoj auspuh nije za serijalu moraces da ga menjas ti imas pio masinu tu bi isle oprugice zute ili plave to treba videti -probati i rolnice od 5 pq nanize grama mislim da je otprilike one 4,6g a i tu treba videti to ne moze ovako niti matematickim putem odrediti naj bolje naci temu sa tvojim modelom.Ako ne mozes da priustis neki texnigas ili slicno pogledaj ovako nesto sasvim solidan auspuh za serijalu a i nije skup imas hrom i lak koji je nesto jeftiniji.trazis za svoju masinu-agregat ja sam gledo slike tvog skutera i vido da je piaggio masina prema njoj trazi auspuh imas na kupi prodaj i kod motobrike kac.I moras da imas fabricki filter vazduha da nebi moro da menjas dizne karburatora ako je kn filter-sto kazu novosadjani pecurka.
  10. Imas resenje skini prigusivac opusti selnu i odvrno one tri matice namotaj prvo zicu za sudove ovu zatim postavi pocinkovanu mrezicu pre toga paspredi nekoliko takoreci niti ili ti te tanke zice i utekni sve to zatim obavi sve to mineralnom vunom i opet utegni sa merzicom. evo ti mrezica kupuje se na metar a mineralnu vunu vidi kod nekog mehanicara kad menja auspuh od kola da ti da ili stavi staklenu vunu al mora pazis da se nebi ceso posle. zicu za sudove razmotaj polako nemoj samo provuci perforiranu cev kroz sredinu jer ce biti mnogo debelo.moraces menjati i duhtung kod prigusivaca on se pravi od klingerita ili jos bolje ako imas bakarni lim 0,3-0,5mm ili alimininiski lim moze onaj iz stamparija.
  11. .pogledaj ovde za te blokade http://forum.mojskuter.com/index.php?topic=104703.0 to je hrvatski sajt.
  12. banja gornja trepca 21.10 2017

    ove godine do danas 7.342,0km ove godine za godisnji sam manje jer sam otprilike sve obiso Bato sledece planiram da obidjem tvoju stranu trebo sam ove godine da vidim zamkove dundjerskih.i jos neka mesta usput.
  13. Kymco Agility 50cc 4T

    gojo ti si dobio navlaku za sediste-zastitu najlonsku ako imas da ti neko odradi tako nesto od platna kepera ili nesto slicno probaj onako sa kola ako imas videces razliku pa ispod postavi sundjer.jel to sediste je od skaja ulali se ocas posla.
  14. Odziv gasa

    ne moz free fabrikare da bude startan to svi znaju.fri moz se nabudji al to kosta dosta daleko je lakse odraditi morinijev agregart.Pio masina je malo komolikovana za budjenje radi paljenja mnogo zezanja.
  15. Odziv gasa

    ma ok ja cu spakujem sebi al to otem potem.Ja sam jednom stavio 17,5 dellorta vuko ko blesav mada sam trebo da ga podesim nemam dizne pa mi sad stoji u rezervi.ako ista budes radio ili si radio ne diraj centralnu oprugu fabrikare je naj bolja radi sem ako ne ides na ekstremni tjuning mada je to diskutabilno kod lc masina.
×