Jump to content

velimirl

Members
  • Content count

    24
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

velimirl last won the day on September 5

velimirl had the most liked content!

Community Reputation

3 Parkiran

About velimirl

  • Rank
    Serijala

Profile Information

  • Skuter
    keewey 2T 50ccm
  • Cilindar
    1

Previous Fields

  • Garaža
    kozarska dubica rs bih
  1. kurbla-zamjena

    poštovanje, Nisam naletio još na temu zamjena kurble na recimo dvotaktnom (a možda nema razlike) skuteru. Nisam našao ni na You Tub-u.Dok recimo lako nadjem zamjenu valjčića,remena i tako dalje hvala unapred
  2. ne prima gas

    Zavrnuo sam vijak smjese do kraja, i sad je jutarnje paljenje nakon 10-tak kurblanja a dnevno dok je topao dva puta kurbla i pali. Koliko troši Bog zna,ali nije mi ni bitno. Neka mi se klinac provoza jos malo ovih sunčanih dana ,kada ja neću biti kod kuće. Vjerovatno ću kupiti i novi karburator na proljeće,jer kupio sam vakum pumpu,crijeva,predfilter goriva,el.saug,možda nadjem i novu iglicu koja ide ispod plovka (stavio polovnu-bolja od moje-nema traga oštećenja na ugradjenoj,kao na onoj koju sam izvadio),očistio karburator i rezervoar,kupio nov filter vazduha(mišljenja sam da sportski filter vazduha omogućava mnogo veći protok zraka od orginalnog) Hvala na savjetima,na potrošenom vremenu i na strpljenju koje ste imali za mene svako dobro Vam želim
  3. ne prima gas

    slaba vajda od odgovora...idemo dalje....skoro 24 sata ga nisam palio....dva puta zakurblam i upali....provozam ga i ostavim...nakon par sati opet neće....izvadim svjećicu ona suva,ali u predfilteru sve više i više goriva.....koja je toplotna vrijednost ili šifra ,reimo za NGK ili Bosch svjećicu....još nismo pislai ovde o nivou goriva u karburatoru...i kako ono bi sa vijkom za smjesu...ako ga zavrćem,šta se dešava
  4. ne prima gas

    presao je oko 13 000 km uspio sam nekako upaliti ali ne smijem gas dati prvih 30 i više sekundi...udavi se ako mu dam gas.... lakse pali kad su ugasena svijetla,u to sam se uvjerio ,jer vjerovatno sva struja (posto nema akumulatora) odlazi na svjećicu.... Vjerovatno je u pitanju smjesa sada....tek kad sam mali vijak na karburatoru zavrnuo do kraja onda sam ga uspio upaliti...karburator je cist ,ali bih volio znati,da li pumpica za gorivo treba da "baca" gorivo ili samo da lagano curka niz crijevo...predfilter mi nikada nije pun kao u autu,nego samo lagano gorivo prolazi kroz njega.....mozda puno pitanja,ali..... znaci: -upalio ,ali je vijak smjese zavrnut do kraja -kad upali,ne smijem dodati gas skoro 30 sekundi -nema akumulatora -lakse pali ako su svjetla ugasena
  5. ne prima gas

    nakon kupovine novog el.sauga ili čoka ,evo me opet. imao sam priliku izmjeriti i kompresiju motora.Kompresija je oko 5,a nakon stavljanja novo sauga motor je upalio.Medjutim,desava se nesto. Kada sam upalio i otisao do majstora da malo podesi karburator,počinju problemi.Upalim motor,podesi smjesu,proba,sve u redu...vuče-ide.A ako ga ugasite i nakon ekog vremena oćete daupalite,neće da upali.Verglam na kurblu preko 50 puta. Skinem svjećicu ona blago mokra,i baca iskru. I redovno se desava ovo: ako uspijes upaliti,on radi i vuce.Ako si ga ugasio, i upalio nakon kratkog vremena,a ako ga ugasis i nakon sat-dva pokusas upaliti ili nakon sedam-osam sati,onda ne ide. U jednom momentu je palio,ali samo da ne diras gas.Cim ga dirnesš on se ugasi.Promijenio sam dosta toga na njemu,od pumpice za gorivo,crijeva,predfiltera,filtera za vazduh-zrak,( nije bilo orginala i stavio sam sportski) i zaista m ije stalo da ga osposobim jer nisma često kući pa dami sin nema problema.. U jednom momentu mi je majstor rekao da skuter NE RADI najbolje na sportki filter i da moram nabaviti orginalni.Cak je izolir trakom zatvorio veći dio dovoda vazduha.Uspio ga je upaliti,namjestio smjesu ,ali i to je bilo kratkog daha.Vjerujte mi da mi je došlo u jednom momentu da ga zapalim.Zaista ne mogu da vjerujem ,da u nekim trenutcima pali,vuce ,ide,a onda kao da grom pukne u njega i nikako ni da upali.Napominjem da nemam akumulator. Interesantno mi je to,što ,i kad upali,to uradi na leru i mora odraditi malo da bih mogao "primiti" gas hvala Vam zaista na strpljenju Keeway.fact,50ccm,2T
  6. ne prima gas

    ok,krećem upotragu,hvala veliko..javicu se nakonkupovine novog
  7. ne prima gas

    koji je redoslijed slaganja ovih dijelića
  8. ne prima gas

    koliko vrijedi el.saug ako nema i ne pali na akumulator....saljem sliku dijelova koje sam zatekao nakon rastavljanja,motor kupljen polovan.....
  9. ne prima gas

    veličina slike dopuštena je od 0,24 MB a nisam bas strucnjak da sliku spustim na toliko MB
  10. ne prima gas

    kompletan karburator ili samo mehanizam el.čoka ?
  11. ne prima gas

    donji vijak koji spominjete je zavrnut,ali ponovo ne mogu da podignem sliku i postavim. kada sam rastavio el.čok mislim da nešto nije u redu. sam završetak plastičnog dijela kao da je oštećen.ne znam kako izgleda njegov pravi izgled i koji je redoslijed valjčić-igla-opruga... kako da posaljem ili postavim sliku
  12. poštovanje, rastavio sam karburator,detaljno ga očistio,promijenio crijeva goriva,stavio novi predfilter. Jedva ga upalio,i radi na leru,sa pojačanim brojem obrtaja,ali pri dodavanju gasa ,malo ga primi i kad krene ako dodate gas ,one se "udavi" Verlgao ga kurblom dugo, i kad izvadim svjećicu,ona suva,a boje čokolade. Napominjem da nemam akumulator,znači li to da automatski čok ne može odraditi svoj dio posla. Znači nakon čišćenja nisam dirao ništa od dizni za povećanje broja obrtaja ili diznu "smjese. Primjetio sam da mi gorivo kaplje ispod skutera (a svjećica suva),znači da je preljev ispravan,tj posuda karburatora puna,ili.......? hvala na odgovoru unapred,svako dobro
  13. čišćenje auspuha 2T

    uspio sam odvrnuti tri mala serafa i manji auspuh skinuti i demontirati.Očistio sam male rupice i vratio sve nazad. Ali donji dio,onaj veći je zavaren pa ne mogu ga skinuti,jedino sa glave. Zašto ne mogu postaviti sliku.Cropirao sam je više puta i ne mogu dobiti 0,24 MB trazena
×