Jump to content

denis.doring

Members
  • Content count

    22
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

denis.doring last won the day on October 2 2017

denis.doring had the most liked content!

Community Reputation

5 Parkiran

About denis.doring

  • Rank
    Serijala

Contact Methods

  • Website URL
    demaydesign.hr

Profile Information

  • Skuter
    Peugeot JetForce C-Tech
  • Auspuh
    LeoVince ZX
  • Karburator
    PY Gurtner France 15
  1. Isti slucaj kod mene. Skuter na servisu trenutno. Sent from my iPhone using Tapatalk
  2. Peugeot Jet Force c-tech 50

    Da tako je. Tesko da bi mu sama ispala kod varia Prije kod kurble kad je zastekala pa je rastavljao. Sent from my iPhone using Tapatalk
  3. Peugeot Jet Force c-tech 50

    Pardon, zupcanik kurble. Krivo sam napisao. Koliko sam ja citao. Covjek je napisao da mu je ispala podloska kad mu je zastekala kurbla i kad je rastavljao je. A ne kad je skidao variomat. Sent from my iPhone using Tapatalk Ja sam imao isti slucaj i kad nisam znao otkuda je podloska pala. Kurbla mi je pocela proklizavati i izlizala je zvjezdasta podloska. Onda sam promjenio zvjezdu i stavio natrag podlosku ispod zupcanika i vise nije proklizavalo. Sent from my iPhone using Tapatalk Znam gdje ti mislis da ide podloska. Ona ide do bolcne da prosiri je da remen vise sjedne dolje i da ne klizi u startu. Sent from my iPhone using Tapatalk
  4. Peugeot Jet Force c-tech 50

    Platna ti je sigurno bila ispod puža kurble. Znaci kad skines deklo, izvuces iz lezista puž sa tri zuba, ispod ti je bila platina da ti odvoji - distancira puž od polumjeseca kurble. Tako je meni jer bi inace puž strugao po polumjesecu. A i bolje ti sjedne puž na zvjezdastu podlosku kad kurblas. Sent from my iPhone using Tapatalk
  5. Peugeot Jetforce ctech rolice

    Pozdrav i tebi [mention=9103]Stelle_Stalker[/mention] Evo uslikao sam pa vidi kako izgledaju. Mjerio sam na digitalnoj vagi. Stavio sam ih sve zajedno i podijelio na 6. Doslo je 5.33. Skuter neide brze od 75 kmh po satu. A to je po gps jos manje. Ali i to nekad jako dugo nakuplja pa sam rastavio da vidim u kakvom su stanju rolice. Mozda radi njih neide. Ne znam. Sutra cu uzeti nove pa cu vidjeti kako ce biti. Sent from my iPhone using Tapatalk
  6. Peugeot Jetforce ctech rolice

    Pozdrav Zanima me koje rolice bi trebao staviti... stare su istrosene jako. Ne vidim nigdje oznaku gramaze. Vagao sam stare i imaju 5,3gr. Imam gore LeoVince ZX i standardni variator. Hvala Sent from my iPhone using Tapatalk
  7. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    Hm... ja mislim da ima opruga unutra jer se osjeti otpor kad okreces sraf. I on odvrne se od vibracija. Kontrolirao sam svakih tjedan dana. 100% je isto na mjestu. Vjerovatno je za zrak jer mi vise nije svjecica od ulja nego je fino suha. Sent from my iPhone using Tapatalk
  8. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    @Bata_Ns Evo ovaj šaraf koji je označen sa crvenim krugom. Onaj gore iznad sa oprugom je za ler gas.
  9. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    @Stelle_Stalker @nenadlaza Evo jučer uzeo svejćicu Denso Irdium Power i promjenio... hehe... još gora situacija je nastala .... nikud nikamo... trokirao ko lud... no onda nakon nekih 1 km kao da je proradio... i do 80 km/h sam ga uspio potjerati... ali još je trokirao... Danas mi vrag neda mira i idem malo čitati o prebogatoj smjesi i nađem post sa uputama... 2 su šarafa na karbu... 1 ler gas i onaj za smjesu... Onaj za smjesu piše da mora biti 2 kruga odvrnut ili čak 2,5 kruga ... idem ja vidjeti koliko je moj odvrnut šaraf... imam što za vidjeti!!! NI MALO... zašarafljen do kraja! Sad sam ga prvo odvrnuo 2 kruga i krenem na vožnju... PREPOROD!... vuče duplo bolje nego do sada! ali još mi na niskim okretajima slabo vuklo, pa sam još pola kruga okrenuo i voila! Ide od niskih okretaja super! Jedino mi je ler gas sada bio se povisio, pa sam ga malo smanjio i sada je ok! Samo što sada dosta jak vjetar puše pa ga nisam uspio do 80 natjerat nego do 72 negdje... Još jedna napomena... sad se počeo i više grijati motor... do sada je temp vode bila oko 45, a sada je skoro 60 stupnjeva... više je zraka pa se automatski i grije bolje motor. Mislim da je to ok temp za motor. Moram samo još u akciju da ga natjeram do kraja i da pogledam odmah boju svjećeice kakva je. To ću još testirati pa javim rezultat. Ne znam kakvi je to serviser kad je očistio karb i nije naštelao smjesu... užas.
  10. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    Koliko sam gledao oznake malo prije, sada nije svjecica unutra koja odgovara za moj model. Sent from my LG-D325 using Tapatalk
  11. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    @Stelle_StalkerNisam nista dirao... ali tako lose nije radio od prije ciscenja svjecice. Sad idem uzmem novu svjecicu. Da je nisam previse osmriglao. Pa cemo vidjeti. Sent from my LG-D325 using Tapatalk
  12. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    @Stelle_Stalker @nenadlaza Evo danas ga palim i upali od prve, ali jako teško gas prima... trokira... Probao sam i probni krug.... kad uhvati ubrazava sa trokiranjem, tamo do 70 ali polako... jednostavno nema snage... Filter za zrak opran i osušen... svjećica očišćena... Evo snimio sam video pa vidite... kad dajem gas, okrenem do kraja odmah...
  13. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    Hvala Majstor je nadam se očistio karb, ali da ga je podešavao... čisto sumnjam jer nebi takva svjećica bila za 2 tjedna vožnje (ne svaki dan). Gledao sam na yt kako se lik vozi i stane, vadi svjećicu van da provjeri boju itd. i onda šarafi karb... ovaj majstor to sigurno nije tako radio... Morat ću se ja malo educirati da probam to malo bolje podesiti... troši mi dosta benza... Ako ga neću podešavati, onda će mi opet 2 tj biti svjećica puna $ranja. A tek kako je onda na klipu... Sutra čok, variomat i kvačilo... pa se javim
  14. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    @nenadlaza @Stelle_Stalker Evo ovako ... kopiram text od prije jer mi je nešto smotalo sa mob text: Skinuo deklo Remen je gore pise 18, ali sam ga mjerio i ima 17mm najveći rub. Tanji dio ima 13mm. Mislim da je potrošen. Kvačilo nisam skidao ali sam pogledao i vidim da je valjda prvi i hrđav feder gore I mali federi full hrđavi. Što se tiče svjećice, skinuo sam je ... full crna i uljna te puna naslage... očistio i vratio natrag... Što da Vam kažem... sastavio sve natrag i na PRVU sa malim gasom skuter upalio yeaaa Hehe... problem nije riješen... samo je odgonetnut... e sad još treba skinut čok dolje i provjeriti da li radi... hvala na videu ali već sam jučer sve te videe pregledao i onaj Jet Force projekt 2017 sa 27 dijelova sam letimično pregledao... jako dobra stvar... iskreno prije nisam mislio da ću ikad što skidati dolje, ali sad sam vidio da nije to neka znanstvena fantastika i da to lagano ide dolje što se tiče kuplunga i variomata... Sutra ću skinuti dolje čok, kuplung i variomat, te da vidim u kakvu su stanju rolice... e kad vidim da li što treba mijenjati... ne znam da li bi trebalo mijenjati remen ili ne... ja bih ga svakako mijenjao jer pitaj boga kad je to bilo mijenjano ili nije nikad. Koji predlažete remen? ... neka srednja opcija... Evo slika što sam slikao za sada. Momci puno hvala na savjetima
  15. Problem kod ubrzanja Jetforce ctech

    Skinuo deklo Remen je gore pise 18, ali sam ga mjerio i ima 17mm najveci rub. Manji ima 13mm. Mislim da je potrosen. Kvacilo nisam skidao ali sam pogledao i vidim da je valjda prvi hrdav feder I mali federi full hrdavi. Idem sastavim i probam sa ociscenom svjecicom. Sent from my LG-D325 using Tapatalk
×