Jump to content

Boriss 72

Members
  • Content count

    288
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    30

Boriss 72 last won the day on September 6

Boriss 72 had the most liked content!

Community Reputation

93 Prešao na 70cc

2 Followers

About Boriss 72

  • Rank
    Turpija
  1. Treba mi mala pomoc

    Taj U profil desno mora odgovarat sirini bloka motora koliko je i saraf dug.konktetno ovaj na slici nije taj
  2. Treba mi mala pomoc

    Imas brate raja prodaje po 10-15€ a mozes poruciti preko nekog sa alibabe nije ni toliko Da, ta je rupa
  3. Treba mi mala pomoc

    Ti nemas osnovnu zeljeznu konstrukciju postavljenu dole kao ojacanje al nema veze pasu ti od svih kineza 2t nogare.Razlika je samo u duzini sarafa znaci ubaci tanku grancicu kroz tu veliku rupu da prodje na drugu stranu i izmjeri.kupis zajedno sa sarafom i postavisPase od sprinta exactlyja(lune) maxxa 2t,baotian(sonic)landfly......
  4. Treba mi mala pomoc

    Samo izmjeri duzinu kanala gdje dodje veliki saraf koji ih drzi i po tome kupis nogare.
  5. Gilera Runner SP 50

    Super to sam i preferirao. Siguran sam da ces biti prezadovoljan i da ce sa takvim set-apom preci bruku kilometara jer je stvarno postojan. Manjom korekcijom paljenja nekog aftermarket cdi-a sa kailom pomjeranja u advance i hladnijom svjecicom taj malossi sport ponasace se kao slabiji midrace na cesti i peglace 100 gps-a bez problema.
  6. Gilera Runner SP 50

    Taj streetrace zna pocesto zalijepit bez obzira sto je lc. Ostalo je ok. Zavrti se i malossi sport dobro i uz setapovanje nekih komponenti prenosa i paljenja dobices jedan extra siguran i dugotrajan agregat sa 9-10 ks na tocku uz 4l.potrosnju.Uz to nece trpit stock radilica i lezajevi. Snagu mozes birati na manjim/vecim okretajima zavisno od diht.ispod cilindra. Ako vec hoces vecu snagu blizu midracea uzmi airsalt-t6 sa leptir izduvom i on traje dugo 30,000 km nije skup a daje extra snagu aluminijum nikasil peri-deri.sa starom stock postavkom radilice. Stage6(athena) su agresivniji cilindri vole se visoko vrtit i ako neizmjenjas radilicu sa punim polutkama i lezajeve neces se bas navozati aprogutace ti brdo para.
  7. Skuter bez struje

    Redoslijed; 1-svjecica-kapica-kabal 2-masa bobina dovod struje bobina 3-brava paljenja 4-zica gasnica na cdi-u ili cdi 5-namotaji
  8. Kakav usis izduv 0,05 nije 4t
  9. Pucanje lezaja na klipnjaci

    Ili si peh u kupovini istog ili je dosjed gornje pesnice radilice ostecen prilikom prvog pucanja lezaja. I ja sam nedavno imao isto ali mojom greskom.montirao kit sa klipom 47 mm koji trazi duzi i kvalitetniji lezaj a ostavim kina tvornicki,mada sam ga gulio 7000+ momacki.Po pehu mom i brzopletosti ostane mi valjak lezaja u karteru i upropastim novu termogrupu isti dan. Sad gazim hiljadarku ponovo sa kracim-novim na ponovo 47 klipu dok ne nabavim novi siri. Provjeri mikrosublerom gornju pesnicu ili zamjeni radilicu
  10. Ja te dihtunge pravim od klingerita i limenke od razredjivaca. Dva tanka limena listica od lima limenke a izmedju klingerit.Sve kupovno pregori brzo. Ostavi sad glavu 50cc dok nevidim tacno koje klackalice idu(oznaka i br.) Taj dihtung blok -glava stavi jedan ali vrijedan jer izgubio si kompresiju i samo ces imati snage na vecim obrtajima sto 4 t masini ne pase.Jos samo mozes nabaviti varijabilni cdi ako hoces kakvo takvo poboljsanje ubrzanja i boljeg sagorijevanja.Rekao sam ti i kais malo duzi da stavis meni se idealno pokazao 751×16,5 u odnosu na fabricki.Uz taj vario i zutu centralnu mogao bi i 75 gps-a navuci.
  11. Diht.blok cilindar ti je smanjio ionako malu kompresiju.nisi nesto dobro utacko da se to pokrivi tako.Mozda je i magnet na kajli preskocio ako si gore sve poravnao.Ne bi smjelo tako se desit i da si veci zazor stavio a rukom si trebao okretati da vidis zapinje li sta ili ne a ne odma na anlaser.Dobro provjeri tacke ozubljenja.imaju klackalice koje ne odgovaraju na tu glavu bez obzira na istu oznaku masine gy6.na oko iste a ima razlike.subler u ruke i premjeri oba slucaja.
  12. Ako sam 0,12"napisao greska. Stavi diht.na to mjesto nemoze skodit
  13. Ja sam mislio da si u paketu dobio sve pa i spic bregastu osovinu.Kompletirraj to ne zuri puno a nevidim potrebe radit to sa oprugama pa pobogu 4t je to kvacilo ne igra ulogu skoro pa nikakvu u poboljsanjanju ubrzanja i krajnje. 4t treba kretati max.na 2500-2700 rpm jer je obrtni mom.nisko to se ganja na 2 t gdje se rade kalkulacije najbolje snage i momentnosti(rezoniranje i dr.) Nikad neradi vise stvari odjednom,to je kao jednacina sa vise nepoznatih jer ne znas sta je ok sta nije. Sve utice na sve.Za pocetak ako ces poslusati uradi ovako sve ili nista. 1,-Postelovat karburator-Na kit 80 cc ide veca glavna dizna za 2-4 broja. Filter se stavi slobodno gljivu jer je 4t.(nemoj samo od par€ zicanu) Provjeri usisni kolektor gdje dodje karburator pogotovo bakelit podlosku na koji taj kolektor-prirubnica dodje prije karba. 2.-Vario,rolne,slajdere te polozaj remena na bolcni( da neproklizuje ili da nije previsoko) 3.-Centralna opruga izmedju kvacila i polutki treba zuta a oprugice se stimaju za start na 2300-2700 rpm a ne natezu na start nekakav visoki jer nepostizes nista. U razradi treba malo jacu smjesu benzina i zraka nastimati i podici iglu u karburatoru na zadnji zeger a plastiku iznad vakum na poklopcu karba skratiti kako bi se vakum mogao podignuti sto vise u voznji. SVE OVIM redom polako i sigurno a ne odjednom sve. Treba imati zivce i sa voljom to raditi vodeci racuna na svaki detalj. Ukoliko nije uredu polozaj remena napisi i slikaj da ti dam smjernice kako i sta uraditi pocevsi od mjera kaisa sad pa kako treba i koliko si se u stanju ispruziti.
  14. Probaj vise kombinacija pa koja se bolje pokaze sve je od masine do masine
×