Jump to content

VerticalBird

Members
  • Content count

    37
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

VerticalBird last won the day on May 28

VerticalBird had the most liked content!

Community Reputation

5 Parkiran

About VerticalBird

  • Rank
    Serijala

Profile Information

  • Skuter
    JetForce
  1. Auspuh za Jet Force

    potreban mi je nekakav dobar sportski auspuh za peugeot jet force 50, c-tech, verzija sa karburatorom. pretrazio sam sve po netu, nigde nema da se nabavi a da nije fabricki. probao sam 3 fabricka, u svakom se nesto raspadne i zveci. losi su do zla boga. ako neko zna gde se mogu naci ili ima da proda neka mi se javi ovde pa cemo se cuti.
  2. Peugeot Jet Force c-tech 50

    pozdrav, drugari. da se javim. opet da napomenem da pisem ovde zato sto ce mozda nekom zatrebati nesto sa ovog posta, pa da skrati muke. moj jet force c-tech nije imao nikakvih problema sem tog lenjog starta i starta na uzbrdici koji me mesecima urnisao. reseno je tako sto je promenjeno kvacilo. skuter sam oterao konacno kod talumnog majstora, decko je super, smesno mi je naplatio pa me bilo sramota i castio sam ga jos. ako nekom treba dobar majstor da je blizu valjeva, lazarevca, neka mi se javi za kontakt. stavio mi je onaj malossi variomat i ventilator koji sam kupio, a kvacilo sa sve oprugama i remenicom i bla bla sta jos ide mi je stavio sa nekog drugog skutera. sada drzi nekih 78kmh, start odlican i posle 15 kilometara voznje, i na pravcu kad se sagnem i da kazem dam mu malo aerodinamike ode preko 85kmh.. potpuno nebitno, meni je potrebna brzina od 60 kmh i stabilan skuter koji me nece ostaviti negde. dzabe smo se objasnjavali, i dzabe se boris mucio sa svim onim sto mi je pisao i pokusao da pomogne. na kraju, decko mi je pokazao bolcnu koja je bila na skuteru, neko je skratio brusilicom. ne znam iz kog razloga. pocupao mi je neka creva vezana za one eko norme i zavario ono sranje na auspuhu. masinu nismo dirali, kaze kompresija dobra, pali na prvu svako jutro. pozdrav
  3. Peugeot Jet Force c-tech 50

    dobro. valjda nije nista sa radilicom. jel se dobija i ta bronzana platna sa multivarom? to nisam znao da pitam. a sad moram i duzi kais??? to mi nije rekao...kako to sad da pogodim i trazim..au komplikacije..
  4. Peugeot Jet Force c-tech 50

    da napisem cisto sta se desava u mom procesu sa skuterom i startom kad se zagreje masina. posto nemam vremena tek sam ga danas vozio duze od kada smo skinuli varijator i malo ga obradili, poturili platnu. ovo je takodje ako neko bude imao slican problem, mozda mu se nadje pri ruci tema. znaci skinuli smo varijator, jedva..jedva je sisao sa one bolcne, onaj deo sto ide tamo do kraja. onaj prvi je lako spao, onaj sa perajama. posle smo mic po mic kuckali da nekako lagano skinemo skroz. poturili platnu neku i bla bla..skutet poleti, mnogo lep osecaj posle duzeg vremena. znaci kao raketa. ali posle nekog vremena voznje kad se zagreje opet se vracamo na isto. ali definitivno je napredak kad smo cacnuli varijator. sad, ne znam stvarno sta je razlog vise. burazer rece da se ta bolcna malo pojela. i da pojurim samo taj deo ako nadjem. ne kaze da je to razlog slabog starta, ali se navodno malo pojela i varijator nije setao levo-desno koliko treba, bla bla..narucio sam malosijev multivar sa sve rolnama i centralnom oprugom koje se dobijaju uz njega. ne kazem da je to resenje ali navodno je bolje izrade, skuteru digne preformanse a i ne svidja mi se sto se ta bolcna pojela pa se plasim da jos nesto ne povuce za sobom. ne znam da li moze to da se desi, ali sta cu..lik mi je dao ispod cene nov. primetio sam da se dekla dooosta greje, mnogo je bre to vruce. cini mi se mnogo vise nego na aeroxu. citam da moze da se izbuse rupe zbog hladjenja ali to mi se ne radi. znaci prethodno smo stavili centralnu oprugu 15% tvrdju od fabricke ali nije bila nova vec koriscena. sad i to ostaje misterija koju za koju necu znati resenje dok ne stavim ovu koja dolazi uz varijaotor. ako to ne resi problem lenjog starta onda je moguce da je prosli majstor pogresio kada nije menjao i cilindar, vec samo klip i karike iako sam tada imao novca i rekao mu da ga sredi komplet i da je sad u pitanju kompresija. znaci, pali na zub, bez kurble, kad je hladan na startu hoce da poleti, kad se zagreje start bas oslabi ali skuter ide isto, do 80, i hladan i vruc. brzina i snaga mu nisu oslabile. toliko..pozdrav ako neko ima neki predlog sta da uradim sam pre nego sto ga bacim do servisa neka javne.
  5. Peugeot Jet Force c-tech 50

    imam bas malo vremena pa sam sad nasto uradio oko onog starta koji me muci. stavili smo oprugu 15% tvrdju od fabricke i osetilo se naglo poboljsanje ali to je trajalo nekih 10 minuta voznje. onda opet sve po starom. na kraju smo skinuli varijator i podmetnuli platnu kao sto si rekao i onda je vec za 70% bolji start. jos sam stavio rolnice 7.5 grama i za sada se cini dobro. ostaje jos da ga provrtim danas-sutra neki kilometar vise ali start je definitivno dosta bolji. opet je neki napredak. u svakom slucaju skuter saljem na jesen da decko odradi servis. zadovoljan sam sa ovim modelom i odlucio sam da ga zadrzim. nisam imao nikakav problem za ovih par meseci sem tog lenjog starta. borise, izgleda da si bio u pravu za tu platnu i kais. hvala ti puno.
  6. Peugeot Jet Force c-tech 50

    pa onda dobro, sam sam ga stelovao malo neki dan. javljam kad stavim oprugu. zivo me zanima da li je ona u pitanju. samo u prvim trenucima voznje krene dobro. posle kasni start kad predjem koji kilometar. sve mi vuce na nju, mada ne mora da znaci. u oktobru ide na servis definitivno. razmialjam da menjam i cilindar sa sve klipom i karikama. ne znam zasto ovaj majstor odmah to nije uradio kad sam mu trazio. kaze nema potrebe, dobar cilindar, moze da se vozi. iskreno, na rad motora ne mogu da se pozalim, pu pu da ne ureknem sad..samo taj start ostao da me muci.
  7. Peugeot Jet Force c-tech 50

    znam da ovi simptomi imaju veze kad je motor hladan i kada je napolju dosta toplo, odnosno danasnja visoka temperatura ovde kod mene. kada upalim skuter i krenem na manjem gasu ide normalno, onda kad pojacam skuter zatrokira na sekund-dva, pa ponovo primi gas pa opet trokira sekund-dva..izgubi gas.. onda proglavi i ide normalno. evo i veceras sam probao hladan, isto, na jacem gasu zatrokira, onda opet i posle normalno. vozio sam ga sad nekih 5-6 km posle toga namerno i nema nikakav problem. i ranije mi se to desilo, ali manje trokiranje pa posle zuum..danas dva puta. da napomenem da mi motor dok sam na poslu stoji uglavnom na suncu, jakom suncu i da sam danas sipao pun rezervorar goriva pa sam pomislio da je mozda benzin los?? sutra cu opet da skinem svecicu da pogledam kakva je. recite mi da li na svecici treba da stoji ona platna-podloska ili ne mora. ja sam ostavio na svecki. oprugu centralnu sam dobio i mozda je za vikend probam. to je sto se tice tromog starta skutera.
  8. Peugeot Jet Force c-tech 50

    cisto da kazem, porucio sam fabricku centralnu oprugu, barem mislim da je ta. malossi 15 posto tvrdja od fabricke. ali najmeksa koju sam nasao. sad posto vidim da na skuteru nista nije dirano, kvacilo fabricko, variomat, kais narucio fabricki, rolne vratio fabricki, samo nove mislim se da me mozda i ukenja sa tom oprugom. simptomi vuku na nju. sad mozda i nema veze sa vezom, ali u subotu cu je staviti pa cu javiti sta je bilo. na kraju krajeva skuter ide lepo, samo taj problem sa startom. moze da se vozi, nikakav problem nema. izguracu sezonu ovako da ga sad po ovoj vrucini i kad mi treba ne vucem na servis. na kraju kad zahladni saljem ga proverenom majstoru koji je mnoge skutere oporavio i napravicemo ga za sledece leto. javlam sta se desava sledece nedelje verovatno. pozdrav
  9. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    probacu neki jeftiniji karb da vidim sta se desava. hvala drug
  10. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    novi info. odlucio sam da ne narucujem nista. motor ide kod majstora kad zahladni malo i opadne posao pa cu onda imati lufta. ono sto sam sad zapazio je sledece: imam dve svecice, jedna denzo ili danzo, druga ngk. mislim da je vrednost ista, ali provericu. jedna je stavljena kad je radjen servis, drugu tu skuplju sam porucio kasnije da imam. motor se ponasa isto i sa jednom i sa drugom ali primetio sam sledece: skinem svecicu i osmirglam, motor ima bolji i jaci start. cim predjem par kilometara mozda ni toliko, vracamo se na isto. svecica je crne boje, ne bas mnogo masna ali crne boje. sad se razmisljam sta sa karbom? da li da uzmem novi, ovaj moj gurtner france nema mislim da se steluje igla. samo onaj srafic za smesu i srafic sa oprugom za vazduh-ler gas. ima i neki dole srafic ali njega kad sam odvrnuo iscureo je benzin i odmah sam ga zavio. sta mislite? i moze li saug da zeza nesto oko tog goriva i smese, cisto da znam?
  11. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    narucio sam oprugu najblizu fabrickoj. bela 30%,. kad je montiram jel onda moram lakse rolnice ili jos teze ako je tvrdja opruga? sad su rolne u skuteru 8 gr ipak sad ispade zelena 15%..
  12. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    ne bih ja to nista dirao ipak. nego ljudi, gde nabavljate delove, imate li neku preporuku? ne mogu da saznam koja je fabricka centralna opruga za moj skuter da bih je narucio. niko ne zna, kontaktirao sam par prodavaca sto na oglasima, sto preko sajtova. na motobike mi lik kaze da trazim po sajtu i porucim. kako da porucim kad nemam pojma sta mi treba??? na kraju sam ostavio broj sasije kod uvoznuka ali oni se ne javljaju..nemam pojma vise.
  13. eko pumpa, pumpa za eko norme jet force c-tech

    a ako stavim drugi izduv? mogu li samo da ostavim crevo onako da visi sto se kaze???
  14. zdravo. zna li neko kako da iskljucim eko pumpu na jet force 50 c-tech? imam crevo koje se navlaci na auspuh dole. citao sam da je to bzv, da moze da skine i zavari. sad neki kazu da se samo svuce crevo i zavari, a negde sam procitao da treba da se iskljuci. sta mislite, dobija li skuter na snazi ako se to eliminise ili nije dobro da se dira? i gde se ona uopste nalazi na motoru? ima li neko da vozi isti skuter i zna o cemu se radi? hvala
  15. Peugeot Jet Force c-tech 50

    borise, mogu li sam izmenjati glavnu oprugu i oprugice ili mi treba poseban alat sem pneumatskog pistolja?
×