Jump to content
ALIEN SM

Cilindri i klipovi made in PRC

Recommended Posts

Danas se ponovio ...stiglo nesto Post Expresom...nove igracke ...nije to nesto novo na trzistu , ali smatram da treba to da imamo ovde ...o cemu se radi , sta je stiglo , i za koje pare ?

Kako mi je cela prosla godina bila obelezena nekim havarijama , s kraja jeseni sam porucio sa Kupinda najjeftiniji kineski cilindar set ( bez glave ) koji je bio na ceni od 5500,00 din. a, koji je uz minimalnu doradu u vidu male obrade kanala , optimizacije otvora i poliranje izduva i cela klipa dao neocekivano dobre rezultate...niskobudzetna komponenta iz koje sam izvukao koliko sam mogao i zadovoljan sam ...to je tada sa postarinom kostalo oko 6000,00 ...oko 55 evra, jeftino ...

Ali , kako rezerve nemam , a sklon sam havarijama, resio sam da nabavim rezervu, naravno opet niskobudzetnu , predrasuda nemam prema nemarkiranim delovima, ako korekno rade svoj posao ...pa i ovaj kinez se vrti na 10600 RPM, kud vise traziti od njega ? Sta se izdesavalo na trzistu pojma nemam , uglavnom na Kupindu sam nasao cilindar kit 70 ccm po ceni od 3000,00 din...? Minarelli AC...ima i gomila drugih po niskim cenama...

Posto je sve jeftino resio sam da uzmem jos ponesto...nece se baciti, rezerve ima , dao Bog da je nikad ne ugradio sebi, a ako je ugradim drugome cena ce biti puta dva...ovako, neka stoji na polici za sve pare, a ako mi bude dosadno na zimu , mozda cu se i igrati sa bjaksom , ko zna ?

Za sve pare uzeo sam sledece :

1. Cilindar set 70 ccm

2.dva klipa fi 47 ...

3.jedan klip fi 42

Evo kako to izgleda ...img4063.jpgcilindar kit , bez glave...

 

img4065.jpgsta sam sve jos uzeo...

img4068.jpg

img4069.jpg

 

Klip fi 42 sam uzeo da bi popravio serijski cilindar koji je prosle sezone zaparan od komadica osiguraca i taj cilindar je neupotrebljiv ako se ne obradi...ovako, ili je za bacanje, ili da se obradi , pa da stoji ...kako najvise mrzim poluispravnosti, odlucio sam se za ovu drugu varijantu- neka stoji ispravno , nikad se ne zna kad ce ustrebati ...dva komada fi 47 neka stoje kao rezerva, novi su , kompletni...

Ovo je doslo sa druge strane sveta i kosta koliko kosta , a sasvim sam siguran da je krajnji prodavac , onaj koji je to prodao meni , najvise zaradio...pa , koliko to kosta ( i gde ) tamo gde je on to nabavio ? Ovo sve zajedno, cilindar set i tri klipa je kostalo 5700,00 din.sa postarinom 6270,00, to je oko 57 evra...prethodni set kupljen u novembru 2012 je kostao 5500,00 + PTToko 6000,00...eto koliko su cene pale...Kinezi razbijaju trziste jeftinim delovima...siguran sam da nece proci dugo dok se po slicnoj ceni ne pojavi nikasil cilindar, e taj je onda moj ! Samo da Kinezi to dobro iskopiraju nekog markiranog !

 

 

 

 

 

 

 

Evo jos nekih slika ove kineske termogrupe...

 

img4141.jpg

 

img4142.jpg

 

img4126.jpg

 

img4128.jpgiznutra je uredno ishonovan

 

img4132.jpgna celu klip nije obradjen na glatko

img4133.jpgto se mora ispolirati

 

img4134.jpg

zaptivac ispod cilindra je 0.5 mm, a ono sto mi se svidja je sto je zapptivac glave svega 0.3 mm

img4135.jpg

Na kutijici u kojoj su spakovane karike pise da su proizvedene po najnovijoj tehnologiji sa smanjenom frikcijom i visokom otpornoscu na temperaturu uz primenu aluminijum - oksidnih delica , ma sta to znacilo...

img4136.jpg

na slici su dali i presek karike, sastoji se od tri sloja ...

img4137.jpg

Cak su dali i uputstvo kako se navlace na klip ( koji ludaci ? ) ...

img4138.jpg

Obe su iste debljine , a manje mi se svidja sto je debljina 1,5 mm...bolje bi bilo da su 1,2 mm, ili cak 1 mm...kinez se debljinom osigurao da dobro zaptiva...

I na kraju evo i PORTMAPE cilindra za analizu...

 

img4139.jpg

 

Gornja ivica izduva je dosta visoko , na 22 mm, svega 1 mm nize od cuvene CORSE, pa obecava neku ostrinu , ...
Kvalitet gusa deluje dobro, kanali bi se mogli malo popraviti, honovanje je dobro odradjeno ...klip sa cela nije radjen na glatko , ne znam zasto su to ostavili tako... to se mora ispolirati...osiguraci bolcne su jednostruki G , dobro je, samo kad nisu C ...ti klipovi kupljeni pojedinacno , kostaju svega 900,00din...

Karike deluju sasvim OK, hromirane su sa antifrikcionom legurom prevucene + ono sto pise oplemenjene AL oksidom...jedino debljina...ali i METEOR radi karike u istoj debljini...

Bilo kako bilo, sada imam cilindre od tri kineska proizvodjaca + serijski koji ce na obradu, nisam se zalio ni na jedan od njih, a pogotovo na ovaj koji se trenutno vozi i koji je sposoban da izvrti preko 10500 RPM uz vrlo malu obradu...Pa, gde vise traziti od njih ?Jedino ne znam kako izgleda voznja sa markiranim , ja za bolje i ne znam od ovoga...ali , sklon sam da verujem da su kinezi iskopirali nekoga ...samo da pocnu da kopiraju alu- nikasil cilindre...za male pare...bice valjda i to ...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al' realno za sve te pare si mogao uzeti jedan dobar i brendiran kit :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dobar je ovo kit, ja sam imao nesto slicno na MaxX-u i da sam samo malo vise vremena provodio u stelovanju kao sto nisam :D radio bi i dalje :) Stavi to i samo pun gas ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ko ti garantuje boki  da bi taj brendirani trajao duze od ovoga...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Msm da sam od istog coveka kupio cilindar (LC 70), nzm samo da li su kanali isto odradjeni, ali skuter ide neocekivano dobro :th_29gkheu: 

 

Ako ti nije problem da li mozes da slikas unutrasnji deo klipa?

 

Ja sam takodje morao da obradim kanale, izduv, celo klipa, otvore na klipu, ali sam imao i malo veci problem sa klipom posto nije glatko prolazio u donjem delu cilindra, merenjem sam dosao do zakljucka da je cilindar ok odradjen, ali je sam klip bio problem, morao sam da ga osmirglam u donjem delu... Nemam onaj profi subler tako da nzm precizno koliko sam ga obradio, prelazio sam krupnijom pa sitnom smirglom, dok nisam dosao do idealnog resenja :) Za te pare ako ima bolje ja nzm... Takodje nisam dobio glavu cilindra, tako da cu ovu moju obraditi, pojuricu neku glavu od malosija ili nekog brenda pa po njoj cu da se orjentisem... Gumice koje sam dobio uz cilindar, ne odgovaraju na fabricku glavu, crna(veca-spoljnja) je nesto duza, a crvena (manja je nesto kraca), tako da sam vratio fabricke. Eto nekih informacija. Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozda Bocky nisi upoznat sa cenama , ali mislim da jedino STREETRACE mozeda se kupi za oko 100 evra , a da je sve ostalo markirano preko toga...ali , nema veze , ono sto sam hteo da kazem je to da ne treba imati predrasuda ni prema jeftinim delovima , ako dobro rade svoj posao ...eto ti i sta Stefan kaze - da je skuter isao neocekivano dobro...

 

Ja se nisam zalio ni na prethodni kit koji sam imao , skut je isao cak sta vise odlicno , a sa ovim na kojem sad vozim izvukao sam jos oko 1500 RPM vise nego sa prethodnim uz minimalnu doradu...priznajem da markirane nisam vozio , pa za bolje ne znam , ali koliko vidim dobio sam slicne rezultate sa ovim mojim set - upom kao i drugi sa daleko skupljim setovima...da vidis kako skut ubrzava i za koliko stize do maksimale od oko 90 , ne bi verovao da je to obican nemarkirani kinez...sve je stvar stelovanja ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas to... pre nekih mesec dana sam prodao tj. covek je dosao po mog sprinta iako je prodat jos pre 3 meseca :D ali posto je kupljen za njegovu zenu hteo sam da odradim sve sto treba i ostavio sam ga par dana kod cika Plamenog na stelovanje karba posto ja nemam dizne za stelovanje...verujte mi da mi je bilo zao sto ga prodajem, bio sam odusevljen kako ide serijala. Tako da ako nije lepo ustelovan, ne ide kako treba a i normalno cilindar traje mnogo manje 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I taj cuveni street race kit je kit do moga!!Najlosija izvedba gusa ikada uradjena.Tesno razbusen cilindar,fakticki u nuli.Prvo sto ne prasta greske u stelovanju karburatora,drugo moras da mrljavis sa njim 1000 km dok se razradi.a masa njih je jedva docekala a ga razvali po gasu i pljus!!Zalepio!!I ja bi pre uzeo ovog kineza u gusanoj izvedbi pa ako ga sjebes nisi puno dao i boli te stojko!

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://www.youtube.com/watch?v=OjolB7tTG6Y

 

Ovako ide sa LC 70, po satu sam najvise isao 105km. Odusevljen sam, preporuka :EV012E~130:

Share this post


Link to post
Share on other sites

stefane , daj neke detalje??

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema tu mnogo sta da se prica, cilindar ko i svaki drugi, materijal je losiji, nije ni prineti italijanskom, kanale sam malo sredio, klip je glavio u cilindru, sve sam pregledao i dosao do zakljucka da je klip los, nije obradjen celom duzinom na istu meru, osmirglao sam ga malo sa vodenom smirglom dok nisam dobio to da lako prolazi(glavio je u zoni kod usisa i malo kod uzduva), spakovao sam to tako sa fabrickom glavom i karbom od 16mm sa diznom 68 koja je fabricka za taj karburator, dobio sam idealnu smesu tako, boja svecice kafena, presao sam nesto preko 1000km, dobro ide, ima snage, do sad sam koristio ipone jagodu polusintetiku, ali sam sad kupio motul 710 punu sintetiku, ne svidja mi se bas ipone kako sagoreva, videcemo sta ce biti sa ovim uljem... I da poderao mi je kais malo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Trenutno čita   0 members

    No registered users viewing this page.

×