Jump to content
bax

Symply Sym 50 4t

Recommended Posts

bax    1

 Pozdrav svima, nov sam u svetu skutera, mada volim mehaniku, i dosta cackam oko kola i bicikala...

Nabavio sam jedno simpaticno skuterce, vozen je par sezona, presao 3400km, i bio je sigurno bar na nekom servisu, mada nemam bas precizne podatke...

Juce sam ga vozio, meni je sve super 0a-smiley.gif

Otprilike moze po satu da ide 60km/h, nizbrdo dobaci i 70km/h, barje tako po kazaljci, uzbrdo oko 40-50km/h.

 

Pogledao sam nivo ulja, on je na vrhu na nareckanom meracu, takodje ulje je lepo i providno.

 

Po knjizici u njega ide 10w30 ulje oni preporucuju SYM Genuine 4X OIL, i da se menja na 3000km.

Takodje postoji i neki filtercic ulja, koji savetuju da se povremeno ocisti na kompresoru ili u benzinu.

 

Ono sto sam primetio je da se pojavi par kapi ispod motora kad odstoji preko noci, u garazi, rekao bih da je u pitanju motorno uilje, a i malo je musav ceo taj deo gde je masina, ne znam jos sta je sta, posto ga imam tek par dana...

 

Svakako sam mislio da mu odmah ispustim staro ulje, i sipam novo, da li ima potreba da trazim taj Sym Genuine OIL, ili moze i neka zamena, malo sam gledao po forumu to je neki Motul 5100?

Da li nesto trece sipati od ulja?

 

Da li sem ove promene ulja, na 1000km, treba jos nesto specijalno da obratim paznju, tih par kapi ispod motora mi ne deluje preterano zabrinjavajuce.

Po knjizici, samo se ulje menja do prvih 5-6000km...

 

Pisacu u temi kakvi su mi utisci, i sta sve radim na njemu.

Edited by bax

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Planirao sam od zastite da kupim neku sajlu malo vecu da okacim na zadnji tocak kad je parkiran, za uvecenije frka jer imam garazu.

Danas sam opet uzivao u voznji, primetio sam da je malo nervozan kad treba da krene, kao da se zatrese.

Share this post


Link to post
Share on other sites
RunnerSP    214
Слике су обавезне!
Нека је са срећом па да пређеш пуно км са њим јер видим да уживаш у вожњи свог љубимца као и већина нас :)
Требало би то боље да иде.. Требало би да провјериш потрошне дјелове као нпр. ширину рамена, замијениш филтер и сл.
Уље може било које марке само да је 10w30, како фабрика препоручује. Филтер је обична мрежица колико се сјећам, лако је очистити.
Одакле капа уље?

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Postavicu neke fotkice sutra, nemam jos nijednu sliku.

Ulje je kapnulo par kapi, ne mogu bas da provalim odakle, negde iz dela gde je cini mi se motor, u svakom slucaju ispod onih nogice na koje se motor parkira :)

Kad se ohladi motor, nema vise kapi.

Ne razumem jos uvek sta je tu sta, moram malo da pohvatam koji su tu delovi gde.

 

Raspitao sam se za servise, radjen je na 400km, potom na 1400km, sledeci po knjizici je na 4400km. Motor je sad na 3400km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

[url=http://www.dodaj.rs/?F/9H/3j5JFXRM/1/img20150508151446.jpg]img20150508151446.jpg[/url]

 

Evo ga skutercic.

Otvorio sam mu malo poklopac gde mu je prenos, cisto iz radoznalosti i kompresorom izduvao kvacilo, posto sam iz citanja skapirao da kvacilo grublje sastavlja, cini mi se da je bolje, ali ne i dobro....

 

Takodje sam uocio da prekidac za svetlo ima losiji kontakt, pa cu to probati da ocistim.

 

Inace skutercic, drma samo u trenutki kad kvacilo spaja, osete se manje vibracije, u voznji je sve normalno.

Pogledao sam vizuelno kais prenosa, deluje OK, nije ostacen, kao i prednji tanjir po kome se kotrlja, je sasvim gladak....

Edited by bax

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

MAlopre sam pogledao odakle curi ulje, bude uvek par kapi kad ga uparkiram preko noci.

Uocio sam da je ceo motor masan, i da se ulje sliva negde vec ispod karburatora.

Share this post


Link to post
Share on other sites
BMW MASTER    241

skidaj i proveri

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Odvezao sam ga kod majstora, pa cu videti, sta i kako, nisam hteo vise da ga vozim tako masnog :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
xxxx    323
Haha, bjezi od tog majstora... Mene ce toliko izaci sad na autu, dihtung zajedno sa rukama, i ravnanjem glave...

To mozes sam rijesiti, za maksimalno dva-tri sata posla, ako imas gdje kupiti dihtung...

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Ocigledno su u Beogradu deraci, zvao sam jos jednog majstora, on mi je rekao 40 evra, jos bi cekao par nedelja na red.

Sad dok ovaj sklopi nazad sve sto je poskidao, sigurno ce da trazi neke pare, tako da mi se ne ispalati da se cimam.

 

Verujem i da bi sam mogao to da uradim, ali tek sam uzeo motor, nemam bas pojma sta je gde, pa mozda napravim i stetu...

 

U svakom slucaju i meni se cini da je to previse para, a najvise me nervira sto se to provalilo na tako maloj kilometrazi, sto mi sugerise, da je ceo skuter neodrzavan...

Edited by bax

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Gotov je skutercic, sad mi preostaje da vidim kako ce se ponasati, posle reparacije.

Uzgred polomljen je jedan od brezona koji drze motor skupa, pa je radjeno narezivanje novog navoja, ne znam da li je to moralo da se desi, i da li ce imati neke negativne posledice...

 

Uglavnom, sve mi ovo deluje poprilicno neprofesionalno, ali videcemo rezultat opravke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ivan90nrg    0

Ajde svi navijamo da bude kako treba.Imas bas raznih majstora u Beogradu.Zbog nekih recimo majstora sam ja svoj skuter poceo da radim sam i znam ga u mali sraf.Skidaju novo stavljaju polovno,svasta moze da se vidi..

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Preuzeo sam makinu, posle probne voznje, razocarenje.

Opet curi ulje, doduse sad vise ne kaplje, ali se lepo vidi da se sliva, prebrisao sam par puta, i ponovo se stvori na tom mestu...

Jedino ako se sliva od pre, posto je to manje vise sve ostalo musavo.

 

Imam teoriju, posto mi je receno da se stari brezon samo izvalio (ispao iz navoja), da je zbog njega prvobitno i krenula ta potrosnja ulja...

 

Moram da ga vracam na reklamaciju, izgleda :(

Edited by bax

Share this post


Link to post
Share on other sites
RunnerSP    214
Рекламирај га и притисни га добро да то уради како ваља.. Ако треба виси му изнад главе све вријеме.
Следећи пут сам поправљај, па није то нуклеарна физика.. имаш теорије на форуму, исчитај и научићеш временом :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Hocu hvala, hvalili su mi tog majstora da je odlican.

Sad jos uvek mozda ima sanse, da je to od starog ulja, sto je ostalo na sve strane zavuceno, mada to ne moze jos dugo do sa sliva, znacu uskoro sta i kako...

 

Svakako ne mislim da odustajem, bez da to sredi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Danas sam vozikao jedno 15ak km, vec neko vreme nema novih kapljica ulja na dnu motora, mozda sam se ipak prerano uplasio za motorcica.

Brzina koja je po skazaljci je od 50-70km/h zavisi od vetra, to je na pravcu.

 

Jos uvek mi je sve to novo,  i lagano ulazim u voznju, tako da mi neka veca brzina i ne treba.

Prvi rezervoar je potrosio skor 5l na 100km, mada je tu bio deo kad je radio na suvo u servisu...

Inace ture su mi mahom kratke po par km...

 

Takodje sam provalio da me dosta probija vetar, divim se ovim momcima sto raznose picu pa ceo dan voze te skutercice, ja bih se skocanio posle par dana :)

Edited by bax

Share this post


Link to post
Share on other sites
RunnerSP    214
Тај не би смио да троши преко 2,5л/100км, можда и мање ал да не претјерујем. Израчунај то поново :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
milan77n    1

Nije mi poznat taj skuter ali bi rekao da se radi o GY6 agregatu kao što je i moj. Ja sam prešao preko 16000 km i netroši ni kap ulja, a prosečna potrošnja po gradu je 2,2 - 2,3 po ravnom, ali ti imaš brda pa može da ide do 2,5 kao što je i runner rekao proveri potrošnju i srećno.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Videcu za potrosnju, nek ide par racunanja.

Milan77n, koje mu ulje sipas i na koliko ga menjas?

Share this post


Link to post
Share on other sites
milan77n    1

proizvođač je ENI iRide scooter synthetic tehnology 10w/40. Piše na flaši 4t i nacrtan scooter.Ja sam menjao u ponedeljak i cena mu je bila 800,00 dinara. Menjam svake godine a to je odprilike na 3000 km. Ako treba još nešto pitaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Za sada mi se kao najveci problem pojavilo, da me produva vetar, pogotovo kad vozim po mraku.

Jedino kad mi je prijatno je kad je lepo suncano vreme...

 

Da li vredi razmisljati o vetrobranu?

 

MErio sam brzinu preko GPS, na ravnom razvije oko 55km/h, sa pikovima do 58km/h.

 

Ulje u njega ide 10w30, da li je Motul najpametniji izbor, ili ne treba sa time da se opterecujem dok je ispostovana specifikacija?

 

Jako sam happy svaki put kad ga vozim :)

Edited by bax

Share this post


Link to post
Share on other sites
bax    1

Evo jos par fotkica svezih

 

 [url=http://www.dodaj.rs/?P/u1/1yo5kNAF/image342.jpg]image342.jpg[/url]  [url=http://www.dodaj.rs/?D/ts/1MaDJRCJ/image346.jpg]image346.jpg[/url]

Edited by bax

Share this post


Link to post
Share on other sites
milan77n    1

Lepo mažen i pažen skuter, nebi trebao da se opterećuješ sa uljem samo da ispoštuješ proizvođačku specifikaciju i da ga redovno menjaš. A što se tiče vetra moraš se bolje obući, više slojeva i jakna od šuškavca ili kože da ne propušta vetar. Mada imaš da kupiš i jaknu za 5200,00 sa protektorima i zimskim uloškom. Vetrobran ja nebi stavljao jer verovatno nema za tvoj model a da ti neko napravi nebi ispalo baš jeftino kao i cena jakne što je bolja opcija bar po meni. Sa tim vetrobranom bi smanjio brzinu bar za 10km/h koja i ovako nije neka. Sve u svemu ima i prednosti i mane ali da ti je sve ovo na pameti a ti ćeš sam odlučiti šta ti je bolje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Trenutno čita   0 members

    No registered users viewing this page.

×