Jump to content
Acim999

Peugeot Sf2 ili Aprilia sr 50

Recommended Posts

Acim999    0

Naisao sam na ova dva motora i veoma se dvoumim. Ovo bi mi bio prvi motor a ja sam iz Novog Sada.

Aprilia je ditech 1999 i presla je 33000km pricao sam sa covekom kaze motor ide dobro po satu 90km/h al siguran je da laze. Plastike su mu okej i cena mu je 650e.

Sto se Pezoa tice on je 2005 presao je 12000km i ima vazdusno hladjenje. Covek mi je rekao da skuter puni do kraja skalu a to 80km/h sa njegovih 95kg, cena mu je takodje 650e.

Iskreno svi kazu da su bolje aprilije ali ipak 6 godina je mnogo razlike a tu su i 20000km, tako da ja se naklanjam prema sf2. Voleo bih da mi kazete koliko su zahvalni za odrzavanje, koliko trose i ostala svoja misljenja. Hvala unapred i voleo bih odgovore u sto kracem roku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Acim999 Oba motora su dobra, ali ti donosiš konačnu odluku o tome šta bi hteo da voziš. :) 

Aprilia SR50 Di-Tech je verzija Aprilije sa elektronskim ubrizgavanjem tj. ima ajnšpric umesto karburatora i u ono vreme kad je bila proizvedena bila je pravi hit sa elektronskim ubrizgavanjem. Dosta je ovako jaka i brza, delove takodje imaš svuda da nadješ, bilo da su novi ili polovni. Ne verujem da vlasnik laže da Aprilia ne može da ide 90 km/h, itekako može ona da prevali i preko 90 km/h. Moj drug ima takvu Apriliju SR50 ali verzija sa karburatorom i to replika Tetsuya Harada, i znam da je bez problema vozio do 90 km/h. :) 

Peugeot Speedfight 2, takodje, dobar motor.  I on ima snage i brzine za sve te neke egzibicije. Taj model sa vazdušnim hladjenjem je takodje dobar i vrlo izdržljiv, i jednostavniji je za održavanje za razliku od motora sa vodenim hladjenjem poput Aprilije SR50 i drugih motora, jedino što kod motora sa vodenim hladjenjem moraš češće da kontrolišeš antifriz i da ga menjaš i da vodiš računa sa vodenom pumpom, a ovde kod vazdušnih nemaš antifriz i vodenu pumpu. Takodje, još jedan moj drug je imao pre mnogo godina Speedfight 2 model ali WRC repliku za austrijsko tržište i sa njim prešao oko 42000 kilometara bez problema. :) 

To sa kilometražama nemoj ni da gledaš toliko jer to i nije neka garancija da je motor dobar ako ima manje kilometara od onog drugog koji ima više kilometara, a i dešava se da pojedini vlasnici motora i skutera hoće da vraćaju kilometražu kako bi motor delovao što primamljivije prilikom prodaje. Naravno, ne kažem da je ovde ovaj vlasnik koji ti nudi ove motore to uradio već ti dajem nagoveštaj da mnogo više pažnje obratiš na sam agregat motora i njegovo stanje, ipak je agregat mnogo bitniji nego plastike i oklopi motora. :D 

Mislim da potrošnja goriva kod oba modela motora nije nešto prevelika jer su oba modela 2T motori, i oni imaju sličnu potrošnju goriva. ;) 

Pozdrav i srećno sa kupovinom skutera. :EV012E~130:

Edited by Stelle_Stalker

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Acim999 Pa dobro, u suštini sad su ti oba modela motora sa vodenim hladjenjem. :D 

Samo što ćeš uvek morati da pratiš nivo antifriza u motoru i rad vodene pumpe, i to ti je to. ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bata_Ns    455

Moj glas ide na Speedfight u ovoj dilemi jer je velika razlika u godinama a i u korist mu ide i to što da bi vozio i posedovao ditech (aprilia sr) moraš baš dobro da ga poznaješ. Bolešljiv je veoma, delovi skupi a od majstora neće niko da ga radi.

Naravno, i na speedfightu mora biti sve ispravno... Pošalji link da pogledamo pa ti kažemo i nešto konkretnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Acim999    0

Samo da napomenem da bi ja motor vozio po 20km odjednom i treba mi malo udobniji i veci skuter sa sto boljom krajnom brzinom. A sf2 i odrzava cenu posto bih ga ja preprodao za jedno 2 sezone kad budem uzimaao nesto vece i jace 😆

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Acim999 Pa pazi, to je njihova neka tržišna vrednost 500-600-800 eura, i za Peugeot i za Apriliju. To su najbolji sportski modeli skutera u klasi od 50 kubika i to su te neke cene. :) 

Što se tiče Benelli-a Quatro NoveX 49, to je italijanski proizvodjač ali su ga pre nekih pet godina kupili kineski investitori i uložili u Benelli-evu proizvodnju mnogo novca, ali motori se i dalje prave u Italiji. Imao sam prilike da vidim dva ovakva modela pre dosta godina kad su izašli i mogu ti reći da jako lepo izgledaju, ovako malo podsećaju na Gileru Runner ali itekako je zanimljiv ovaj model Benelli-a. :) Jedino što bi morao da vidiš da nadješ neki moto šop koji ima delove za njega pošto je to kod nas malo problem. :) 

Video sam i ovaj link od oglasa za Speedfight-a što si postavio ovde, i jako lepo izgleda motor na ovim slikama, baš onako uredno, čisto i fabrički, kako i ja volim. :D Obzirom da vlasnik kaže da ima pravih 12.227 kilometara, zvuči primamljivo ali opet treba biti pažljiv prilikom kupovine onako kako sam ti i naveo u mom prethodnom postu. :)  

Pošto kažeš da si visok najbolje je da probaš svaki skuter koji budeš gledao jer su skuteri od 50 kubika malo skučeni sa prostorom, dosta su sportski a i sama aerodinamika oklopa i plastike ne dozvoljava previše mesta za vozača. :)

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bata_Ns    455

Ovaj speedfight iz oglasa mi se čini kao sasvim pristojan primerak. U fabričkom je stanju i deluje lepo očuvano.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Lenko    342

Ako ti išta znači, ja sam dosta puta išao do Novog Sada (Bata zna, hehe) i prelazio i po 250km u cugu...i uopšte mi nija padalo na pamet hoće li moći...Sa mojim Ditekom i do kraja sveta, hehe...

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Acim999 Naravno, da možeš da predješ i mnogo više od 100 kilometara. :) 

Baš kao što kaže kolega, Lenko. :D 

Obično kada se ide na tako dug put malim motorom od 50 kubika, trebalo bi da se prave česte pauze kako se ne bi motor previše forsirao i pregrevao, jer ipak su to motori malih zapremina. :) 

Obično su to pauze od po 15-20 minuta kako bi se motor malo ohladio. :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bata_Ns    455

@Lenko i ditech su rođeni zajedno tako da se to ne računa. Do tog nivoa poznavanja i održavanja ditech mašine se dolazi vremenom i obimnim iskustvom! :) 

Što se tiče duže distance, važno je samo da je motor ispravan. U ispravnom stanju pauze mu za te distance i nisu potrebne. Ja sednem na Ludixa i odem u Zrenjanin (60km) da se vidim sa drugom i za sat vremena nazad. Šibam 80 km/h, ne pravim pauze i treba mi 5 minuta više u odnosu na to kada idem kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Dejanns    18

Mozes opusteno. Ja skoro svaki drugi vikend idem Bg-Ns. Vozim normalno i pravim jednu, eventualno dve pauze da zapalim cigaru ni zbog cega drugog. Kad ti je motor u ispravnom i redovno odrzavanom stanju plus sipas kvalitetno ulje za mesavinu nemas briga.... puno kilometara

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Acim999 Samo laganica i miran si. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Trenutno čita   0 members

    No registered users viewing this page.

×