Jump to content

Recommended Posts

velimirl    3

poštovanje,

rastavio sam karburator,detaljno ga očistio,promijenio crijeva goriva,stavio novi predfilter.

Jedva ga upalio,i radi na leru,sa pojačanim brojem obrtaja,ali pri dodavanju gasa ,malo ga primi i kad krene ako dodate gas ,one se "udavi"

Verlgao ga kurblom dugo, i kad izvadim svjećicu,ona suva,a boje čokolade.
Napominjem da nemam akumulator,znači li to da automatski čok ne može odraditi svoj dio posla.

Znači nakon čišćenja nisam dirao ništa od dizni za povećanje broja obrtaja ili diznu "smjese.

Primjetio sam da mi gorivo kaplje ispod skutera (a svjećica suva),znači da je preljev ispravan,tj posuda karburatora puna,ili.......?

hvala na odgovoru unapred,svako dobro

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Takodje, poštovanje Velimire. :EV012E~130: 

Svećica vam ima dobru boju ako je sivo-braon boje, što znači da i vaša svećica ima dobru boju jer ima dobro podešenu smešu u motoru. :EVERYD~323:

Vrlo je moguće da je stradao elektronski saug-čok čim se tako guši kad mu se doda gas, karburator ne bi smeo da preliva a to znači da ima mnogo goriva u sebi ako kaplje sa karburatora. Bilo bi dobro pogledati odakle kaplje to gorivo. ;)

Jeste li zavrnuli skroz onaj šraf sa donje strane karburatora što služi za pražnjenje posude karburatora? 

Može da bude i da tu pušta gorivo ako nije zašrafljen do kraja. :)  

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
velimirl    3

donji vijak koji spominjete je zavrnut,ali ponovo ne mogu da podignem sliku i postavim.
kada sam rastavio el.čok mislim da nešto nije u redu.

sam završetak plastičnog dijela kao da je oštećen.ne znam kako izgleda njegov pravi izgled i koji je redoslijed valjčić-igla-opruga...

kako da posaljem ili postavim sliku

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
nenadlaza    216

ako se to odvojilo moz se baci sve mora da je iscela sleduje ti nov saug. ja slike ubacujem preko postimage potrazi tutorijal pa odgledaj kako se to radi.Untitled.png ovo uokvireno mora da bude iscela.

Edited by nenadlaza

Share this post


Link to post
Share on other sites
velimirl    3
6 minutes ago, nenadlaza said:

ako se to odvojilo moz se baci sve mora da je iscela sleduje ti nov saug. imas na kupujem prodjem

kompletan karburator ili samo mehanizam el.čoka ?

Share this post


Link to post
Share on other sites
nenadlaza    216

ja ti posla sliku sauka. a ti formulisi pitanje kako treba jer si mi daleko da citam misli  Sta si ti uopste rasturio?

 

Edited by nenadlaza

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Sliku možeš da pošalješ vrlo jednostavno, samo klikni na opciju koja se zove ,,choose files...''' obeležena je plavim slovima ovde kada otvaraš polje u kome hoćeš da ostaviš komentar na forumu, i on će sam da ti otvori folder sa fajlovima da biraš odakle ćeš da prebaciš sliku. :)

Ako ti je polomljen mehanizam sa iglom na elektronskom saugu, onda ćeš morati da staviš novi elektronski saug. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
velimirl    3

veličina slike dopuštena je od 0,24 MB a nisam bas strucnjak da sliku spustim na toliko MB

21640382_1522063214496656_29190902_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nenadlaza Genijalni Neša uvek nadje rešenje! :D hahaha

Svaka čast, pravi si drug, Nešo! :D :EV012E~130:

Share this post


Link to post
Share on other sites
nenadlaza    216

posalji postom :ROFL_C~15: sta si od ova dva rasturio

to je saug baci i kupi nov  sacuvaj moz od njega da napravis rucni saug  kad kupujes saug trazi za tvoj model karba ili ponesi taj 

Edited by nenadlaza
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Ovde mora nov elektronski saug da se ubaci, ovaj je baš propao. ;) 

@nenadlaza Hahahaaha! :ROFL_C~15:

Share this post


Link to post
Share on other sites
velimirl    3

koliko vrijedi el.saug ako nema i ne pali na akumulator....saljem sliku dijelova koje sam zatekao nakon rastavljanja,motor kupljen polovan.....

21640366_673690482837058_1212221273_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Cena novog elektronskog sauga ti je oko 10-15 eura, a polovan imaš i za mnogo manje novca. :) 

Elektronski saug je itekako bitan faktor u motoru, pa se zato i menja, da bi motor pravilno radio. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Ovo je totalna havarija sa tvojim elektronskim saugom i nemoguće je popraviti ga, jer čim ti je izbačena igla iz ležišta zajedno sa mehanizmom tu nema više popravke... :)  Kad budeš birao elektronski saug, gledaj da bude isti kao tvoj i to baš za tvoj model karburatora:) 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Nema na čemu, druže Velimire. :EV012E~130: Tu smo jedni za druge. :D

Pozdrav Velimire i srećno u potrazi za novim elektronskim saugom. :EVDB00~132: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
velimirl    3

nakon kupovine novog el.sauga ili čoka ,evo me opet.

imao sam priliku izmjeriti i kompresiju motora.Kompresija je oko 5,a nakon stavljanja novo sauga motor je upalio.Medjutim,desava se nesto.

Kada sam upalio i otisao do majstora da malo podesi karburator,počinju problemi.Upalim motor,podesi smjesu,proba,sve u redu...vuče-ide.A ako ga ugasite i nakon ekog vremena oćete daupalite,neće da upali.Verglam na kurblu preko 50 puta. Skinem svjećicu ona blago mokra,i baca iskru.

I redovno se desava ovo: ako uspijes upaliti,on radi i vuce.Ako si ga ugasio, i upalio nakon kratkog vremena,a ako ga ugasis i nakon sat-dva pokusas upaliti ili nakon sedam-osam sati,onda ne ide.

U jednom momentu je palio,ali samo da ne diras gas.Cim ga dirnesš on se ugasi.Promijenio sam dosta toga na njemu,od pumpice za gorivo,crijeva,predfiltera,filtera za vazduh-zrak,( nije bilo orginala i stavio sam sportski) i zaista m ije stalo da ga osposobim jer nisma često kući pa dami sin nema problema..

U jednom momentu mi je majstor rekao da skuter NE RADI najbolje na sportki filter i da moram nabaviti orginalni.Cak je izolir trakom zatvorio veći dio dovoda vazduha.Uspio ga je upaliti,namjestio smjesu ,ali i to je bilo kratkog daha.Vjerujte mi da mi je došlo u jednom momentu da ga zapalim.Zaista ne mogu da vjerujem ,da u nekim trenutcima pali,vuce ,ide,a onda kao da grom pukne u njega i nikako ni da upali.Napominjem da nemam akumulator.

Interesantno mi je to,što ,i kad upali,to uradi na leru i mora odraditi malo da bih mogao "primiti" gas

hvala Vam zaista na strpljenju

Keeway.fact,50ccm,2T

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Probaj da skineš svećicu da je malo prebrišeš i probaj sa nekim malim špricem da ubaciš malo goriva u cilindar, i probaj da ga upališ. Ako odmah upali i krene da radi, može da bude da je samo problem transport goriva do motora. :) Bilo bi dobro da imaš i jednu suvu svećicu kad budeš isprobavao to. ;)

Može da bude i da ti motor negde vuče falš vazduh;) 

Koliko je kilometara prošao tvoj motor, otprilike? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
velimirl    3

presao je oko 13 000 km

uspio sam nekako upaliti ali ne smijem gas dati prvih 30 i više sekundi...udavi se ako mu dam gas....

lakse pali kad su ugasena svijetla,u to sam se uvjerio ,jer vjerovatno sva struja (posto nema akumulatora) odlazi na svjećicu....

Vjerovatno je u pitanju smjesa sada....tek kad sam mali vijak na karburatoru zavrnuo do kraja onda sam ga uspio upaliti...karburator je cist ,ali bih volio znati,da li pumpica za gorivo treba da "baca" gorivo ili samo da lagano curka niz crijevo...predfilter mi nikada nije pun kao u autu,nego samo lagano gorivo prolazi kroz njega.....mozda puno pitanja,ali.....

znaci:

-upalio ,ali je vijak smjese zavrnut do kraja

-kad upali,ne smijem dodati gas skoro 30 sekundi

-nema akumulatora

-lakse pali ako su svjetla ugasena

Share this post


Link to post
Share on other sites

@velimirl Vakum pumpa za gorivo ne sme da pušta gorivo kad je ugašen motor. :) 

Zavisi od načina vožnje i davanja gasa koliko će goriva da ide kroz karburator. Pošto ti je svećica bila mokra kao što si rekao u prethodnom postu, to znači da ti je motor imao prebogatu smešu i mnogo goriva u karburatoru, pa se zato motor gasio jer nije imao dovoljno vazduha da napravi smešu i pokrene motor. :) 

Na karburatoru imaš dva šrafa, jedan veliki je za podešavanje ler gasa i drugi manji šraf je za podešavanje smeše u motoru. ;)

Takodje, kad startuješ motor najbolje je da ga pustiš u prvih dva minuta da odradi svoje zagrevanje ali bez dodavanja gasa, jer motor kad je hladan on povlači više goriva kako bi održao svoj radni momenat tokom rada u leru;) 

Što se tiče akumulatora, bilo bi dobro da ga imaš jer preveliko je opterećenje struje u motoru bez akumulatora, to jest imaš mnogo potrošača koji moraju konstantno da se snabdevaju strujom. Sad će kraj sezone motora pa vidi da li ćeš sad ili sledeće sezone da stavljaš akumulator, kako se tebi isplati. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
velimirl    3

slaba vajda od odgovora...idemo dalje....skoro 24 sata ga nisam palio....dva puta zakurblam i upali....provozam ga i ostavim...nakon par sati opet neće....izvadim svjećicu ona suva,ali u predfilteru sve više i više goriva.....koja je toplotna vrijednost ili šifra ,reimo za NGK ili Bosch svjećicu....još nismo pislai ovde o nivou goriva u karburatoru...i kako ono bi sa vijkom za smjesu...ako ga zavrćem,šta se dešava

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Trenutno čita   0 members

    No registered users viewing this page.

×