Jump to content
Sign in to follow this  
VerticalBird

Peugeot Jet Force c-tech 50

Recommended Posts

zdravo svima. zamolio bih za pomoc i savete od ljudi koji se razumeju. prvo ne znam da li je ovo pravo mesto za pitanje i izvinjavam se ako sam promasio.

nedavno sam kupio peugeot jet force c-tech od 49cc. skuter je presao nekih 7000 km, izgleda kao nov i nista na njemu ne deluje da je pipano i dirano. svaki sraf na svom mestu.

naravno da cu ga prvom prilikom odvesti kod majstora,  to sam dogovorio, ali tek za nekih mesec i po-dva. pre ne moze. sam se ne razumem nista pa sam hteo malo da prodiskutujem o sledecim problemima.

da krenem... skuter kada je hladan pali samo kada mu zacepim rukom onaj airbox, toliko sam uspeo da izguglam, ako se to tako zove i ako sam se dobro izrazio. nadam se da znate na sta mislim. to je ona budza sa strane.  kada to uradim onda upali iz prve( na kurblu) posle toga lagano pali i na dugme. kada se ohladi, ista prica.

onda na leru radi nepravilno, da tako kazem. pojacava gas, dize obrtaje dosta. pa se to nekako smiri ona sajla za ler cini mi kao da ne reaguje kada je zavrcem ili odvrcem. uzmem da ga vozim, ide nekih 60-65 po ravnici, uzbrdo nekih 40. ne gasi se, ne usporava  nista se ne desava.

znam da bi ovaj skuter morao i vise da ide, ali ajde..

druga stvar...kada ga zaletim on ide tih svojih 40 uzbrdo, ali ako stanem, ili krecem sa uzbrdice skuter ide nekih 20 km h i ne ubrzava. cim izbije na ravno onda se ponasa normalno i dodje do tih nekih 65 km h

hteo sam da zamolim nekoga ko poznaje materiju i ovaj model mozda da mi kaze sta bi mogao biti uzrok i da li deluje da je ozbiljan problem?

znam da je ovaj skuter malo problematican i da se mnogima ne dopada, ali meni zaista treba za neke bas-bas sitne kilometre i nikakvo divljanje, pa sam dosao do zakljucka da nece biti problema za toliko i da ovaj skuter to moze. pa sam odlucio da ga uzmem, sto zbog vizuelnog izgleda, sto zbog urednih papira  koji su vec odradjeni na moje ime. zaista hocu da ga sredim i zadrzim.

 

ako neko moze da pomogne zahvaljujem se srdacno ljudi..

 

pozdrav

 

Edited by VerticalBird

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav I tebi.Ja licno bi volio da postavis koju sliku skuta cisto da vidim kako izgleda sa 7000 km.Vrlo rijetko se vidjaju na ulicama moga grada cak sta vise jednog sam vidio prosle godine.
Nebi se mijesao oko masina sa direktnim ubrizgavanjem jer radio sam to na vozilima vw I gm grupacije I smatram logicki da bi trebali ostvarivati bolje rezultate.Moze biti problem istanjenog kaisa, neadekvatnih rolnica i neustimanog sistema ubrizgavanja.Nadam se da ces uz pomoc onih koji ovu tematiku dobro poznaju brzo rijesiti problem.

oldryder.72

Share this post


Link to post
Share on other sites
pa koliko sam razumeo ja imam model sa karburatorom i kurblom. c-tech. trenutno ne mogu ubaciti sliku.
Izvinjavam se mislio sam da je sa direktnim ne vidjeh c.znaci zadnja stavka provjeri dizne I stel karba da li je adekvatan.svak sebi steluje set-ap.ja licno imam tri:-posao-grad-otvoreno (sa razlikom gl.dizne I airboxa) a samim tim I performansama


oldryder.72

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VerticalBird Zdravo VerticalBird:EVDB00~132:

Neka ti je sa srećom sa novim skuterom i da se dugo i lepo voziš na njemu! :D :EV012E~130:

Ako je karburator u pitanju, onda ga svakako treba otvoriti i očistiti detaljno, zatim podesiti ler gas ili smanjiti ler gas ako je previsok:) Pogledaj da li negde ne vuče falš vazduh. Što se tiče ubrzanja, tu treba proveriti prenosni sklop, odnosno rolnice, centralnu oprugu, stanje pogonskog kaiša... ;) 

Takodje, pogledaj da li motor ima odgovarajuću svećicu:)

Kad budeš išao kod majstora obavezno izmerite kompresiju motora da bi se videlo u kakvom je stanju mehanički i koliko je funkcionalan motor. :) Trebalo bi i da se raspitaš kod prethodnog vlasnika šta je sve menjao od delova na motoru i da li je nešto podešavao kojim slučajem. ;) 

Pozdrav i svako dobro, VerticalBird:EV012E~130:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, hvala vam ljudi puno na odgovorima. razmisljao sam i ranije da ga odbacim mozda na servis. sta mislite o frenki motors servisu u bg, ili nekom drugom po vasoj preporuci. ili mozda neko zna dobar servis u okolini valjeva?

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VerticalBird Nema na čemu. :EV012E~130: Tu smo... :D 

Ja lično ne znam nijedan moto servis, pa ne znam koga bih ti preporučio, ali možeš bilo koji moto servis da posetiš samo je bitno da dobro odrade motor. :) Možda se javi neko u temi da ti preporuči nekog servisera. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

da vas pozdravim ponovo i napisem sta sam uradio sa skuterom, ipak je to neka duznost ovde koju je red obaviti.

skuter je sredjen, u pitanju su bili klip i karike. izaslo me je nekih 60 evra, sa jos nekim filterom i zamenom dizni ili nekog semeringa. uglavnom, problem je bio u klipu i istrosenim karikama. cilindar je bio ok pa tako da on nije morao biti zamenjen. skuter sada ide dosta bolje, pali iz prve, dodao je nekih 15+ brzine...ali moram da kazem da ovaj jetforce, kao i generalno peugeot ne mogu da se porede sa yamahom aerox. imao sam u prethodnih 10 godina dva aeroxa i mogu reci da je po mom vozackom iskustvu to najbolji skuter do 50 kubika na svetu.

 

hteo sam jos da pitam sta mislite, da li bi neki sportski auspuh dodao snage, najvise zbog uzbrdice uz koju moram voziti svakodnevno, i imate li predlog koji?

puno pozdrava, drugari, hvala na pomoci.

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za jacinu u brdu ide druga termo grupa ali stanje mozes popraviti auspuhom, linearnom polutkom, nesto laksim rolama I jacom centralnom oprugom.ukratko kakav technigas trek (tek), rsII, jasuni r ili zavisno od novca mogu oni koje si vjerovatno imao na aeroxu leo zx, zxr, ako ti se neuvaljuje puno probaj kakav bulett on je skoro pa vjerna kopija technigasa.

oldryder.72

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VerticalBird Nema na čemu, Verticalbird. :EV012E~130: Pozdrav i tebi, i hvala što si se javio i što poštuješ red i običaje foruma. :EVERYD~323:

Drago mi je da si sredio skuter i da je sad sve na svom mestu! :) Svakako da sportski rezonantni auspuh mora da pojača performanse i brzinu motora koji god auspuh da odabereš. Da ne bih pisao isto, složio bih se sa Borisom@Boriss 72 oko svega ovoga što kaže što bi trebalo da se ugradi od delova da bi se poboljšale performanse:D

Pozdrav i svako dobro, Verticalbird:EVDB00~132:

Share this post


Link to post
Share on other sites

zdravo, drugari. eto mene opet. hteo sam da napisem sta me muci sa skuterom pa ako imate neke predloge rad sam da ih cujem.

napisao sam gore da sam menjao klip i karike. posle toga situacija je okrenuta, na pozitivno naravno. do pre neki dan sam mislio da skuter moze do nekih 75kmh, ali kad sam ga pustio na pravcu dosao je do neki 80 i kusur. ja sam navikao da moj bivsi aerox nabije to mnogo ranije, ali sam zaboravio da je to ipak masina za ovaj pezo.

 

problem je paljenje po hladnom. kada sam doterao skuter sa servisa drzao sam ga par dana kod komsije u garazi gde ima kotao i gde je temperatura visa. kada dodjem da ga upalim, upali iz druge, trece, pete, nekad iz prve. i to je ok. e, kada sam ga sklonio u svoju garazu gde je hladno uvek upali, ali ko zna iz koliko puta. citao sam da ga treba paliti zimi ponekad, pa sam kurblao i na kraju je i kurbla pocela da proklizava, i sad sam i nju izgleda ostetio. znaci uvek upali, ali jako tesko i uz dosta kurblanja. posle nekog vremena kada kurblam primetio sam da se oseti miris benzina u garazi i onda znam da ce uskoro upaliti. sad, citao sam za el. sauk, i on se polako greje kad skuter radi, sto sam skapirao da je on ok. isto sam probao da pipnem svecicu i ona deluje da je suva, ili barem malo mokra. sad ne mogu da ocenim, ne znam koliko treba da bude vlazna, i da li treba uopste. bas ga je muka paliti na ovom vremenu. pre servisa je pomagalo kad zacepim filter vazduha, a sada ne. znate li mogu li probati nesto sam, i kako da sredim kurblu, da ne rikne skroz. znam da sam na aeroxu menjao neki mali zupcanik kada je stradala kurbla. akumulator je nov, ali opet ne znam da li ga je brat dobro napunio. na kontaktu rade svetla i vergla na anlaser. razmisljam se da kupim neki karb za njega bolje marke, ako i to moze biti uzrok..

ako neko ima neki savet, neka ga napise.

puno pozdrava!

Share this post


Link to post
Share on other sites

da dodam da sam upravo skinuo el sauk i zacepio prstom onu rupicu. upalio je posle par pokusaja. pre toga je bio hladan skroz. moguce da on pravi problem. sad sam cisto radi testa vratio sauk i ostavio radijator u garazi da probam da ga startujem kasnije sa saukom i da vidim sta ce da se desi. kad sam skinuo sauk igla na njemu je bila skroz izvucena ako to nesto znaci. video sam neko crevo koje ide iz karburatora mislim, preseceno i u njega zavrnut sraf. ne znam od cega je.

Edited by VerticalBird

Share this post


Link to post
Share on other sites

izgleda kao da pricam sam sa sobom, ali ajde. 😃 da napisem cisto ako nekoga snadje slicno da se ne muci.

ostavio sam radijator 2 sata u garazi, kad sam dosao upalio je iz prve, i to sam isao na dugme, ne na kurblu. verovatno ima problem sa tim saukom, nista mi drugo nema logike. porucicu novi pa cu videti sta se desava dalje.

pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja vozim cijelu zimu I palim na sistem maramica u lulicu pred paljenje I to uspjesno.danas -9 I super je upalio.stoji u kuci u prizemlju gdje se ne lozi ali u napolju odstoji 2-3 sata I upali.saug sam radi potrosnje davno blokirao spustanjem iglice do mjesta gdje treba kao kad je full topao.ako nece tako odjednom provjeri falsh da li vuce od airbixa do karba a I prirubnicu.pozz uz slike uz snjeznog Sarajeva2e0f25f4f47f6f6f0103f2efb7641d64.jpgfbea4160bb9f9b1551649468ecf47c84.jpg44491683b876756f242eab5917ff17c7.jpg

oldryder.72

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

😃 objasni mi postupak maramica u lulicu, da i tako pokusam. stvarno ne znam kako to ide. ja cu svakako poruciti taj sauk i zameniti, kao i airbox, stari je secen i stavljen filter. ko zna da li je i on u ispravnom stanju. znaci na nekoj temperaturi u plusu pali lagano, kao i kad sam skinuo sauk i zacepio prstom. tada je upalio posle par puta, a ranije sa saukom nije mogao posle 50 puta. on zeza definitivno. to je neka logika. procitao sam negde da je lik na jet force iskljucio sauk potpuno i da ga ne koristi, i nema problema.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VerticalBird Hahaha! :D Nisi sam, VerticalBird:D Ne pričaš sam sa sobom... :D Nekad nisu svi forumaši prisutni na forumu pa ne mogu da daju ekspresno odgovor odmah po postavljanju pitanja. :D Uvek možeš da potražiš temu koja ti je potrebna jer ih ima mnogo na forumu, ukoliko ne bi da čekaš nekog da ti da odgovor. :D Ovo kažem ovako dobronamerno, prijateljski, da me ne shvatiš pogrešno... :D :D :D

Ali svaka čast našem cenjenom kolegi forumašu Borisu / @Boriss 72 koji ti je dao odgovor. :)

Ukoliko budeš hteo da proveriš ispravnost elektronskog sauga, to možeš na ovaj način da ispitaš kao što je u ovoj temi koja ima dva video snimka sa ispitivanjem elektronskog sauga, a tema se nalazi na ovom linku ovde ---> http://www.skuteri.org/forum/topic/20700-ispitivanje-sauga/?do=findComment&comment=321505;)

Jako bitna stvar je ta da motor u zimskim uslovima teže startuje i to je normalno jer zbog ekstremno niskih temperatura motoru je potrebno dosta vremena dok povuče gorivo i dok krene ceo proces sagorevanja smeše u motoru. ;) A svećica treba da ti bude sivo/braon boje ili boja bele kafe i tu sve zavisi od toga kako si podesio smešu na karburatoru za radni ciklus motora. :)

Što se tiče kurble, verovatno ti je potrošen mehanizam sa zupčanikom za kurblu pa zato kurbla klizi prilikom verglanja motora. :) 

Pozdrav i svako dobro, VerticalBird! :EV012E~130:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slike plus na y-tubu je oznaceno tacno Phantom -9
Pa protumaci.pozz
Maramica u airbox jer se najbolje prilagodi rupi lulice ali po startu se nakon 10 sec.vadi kao na videu.60247e1cf8a5916552f1362a01323442.jpg8ea7090486e568df62d822dc857fcff6.jpga520c21da9c27ac5cf540228a9e59055.jpg

oldryder.72

Phantom start -9 ispravka

oldryder.72

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok. hvala puno ljudi..pogledacu klipove veceras na miru.

problem je sto slabo delova ima za ovaj skuter. nadam se da mi nece praviti probleme za neke minimalne kilometre. nemoguce da je bas toliko los. kontam da se pravi u kini, ali opet...zvao sam nekog lika za delove i on je ovaj skuter najstrasnije ispljuvao. sad ne znam...

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusti ko sta kaze.Kada skuter zavolis, posvetis mu paznju I jednostavno znas kako dise nemas problema ma kakav bio.
O ukusima se ne raspravlja
Sta bi bilo kad bi svi vozili isto? Naoruzas se strpljenjem I logikom I malo iskustvima po forumima vjeruj ima bas sve da procitas I upijes ako imas volje.
Niko se nije naucen rodio,uz malo volje I truda mozes savladati sve sto ti treba da nikada ne posjetis majstora ni servise.Upitas sto ne znas nije sramota veca je kad mislis da znas a nista.
Polako sklop po sklop I sve ce biti ok.

oldryder.72

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@VerticalBird Nema na čemu, VerticalBird:)  Tu smo... :D 

Nema potrebe da neko pljuje određeni tip skutera jer niko nije merodavan, pa da tvrdi da je neki skuter loš. :)

Svaki proizvedeni skuter ima neke svoje prednosti i mane, kod nekih je problematika malo veća a kod nekih malo manja. :) 

Ali opet sve to može da se reši... ;)  

 

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

veliki pozdrav ponovo, drugari.

imam neke nedoumice oko ovog skutera iz teme pa da podelim sa vama. nadam se da imate kao uvek neki pravi savet.

od poslednjeg pisanja ovde sve je ok sa motorom sem jedne stvari, a to je vrlo lenj start. ako se zaustavim na uzbrdici onda je to bas problem. ovako, skuter ide pristojnih 75+, sa dvoje isto tako. ali ostaje problem loseg starta. da napisem sta sam sve uradio..

1. promenio kais, mada je stari jedva nacet, ali dobro, neka ga u rezervi.

2. probao sa laksim rolnicama, 7.5 i 7 grama. skuter se ponasa jos gore. vratio od 8 grama nove koje su navodno fabricki preporucene i onda se vratio u normalu. u smislu, sve isto, lepo ide, ali ostaje taj los start.

3. skidali auspuh, ok je skroz.

4. svecica nova, uzeo sam najskuplju i preporucenu vrednost.

5. karburator ociscen i podesen fino. bila zapusena neka dizna tamo, mislili da je to medjutim jok.

6. stavljen novi airbox.

znaci ujutru pali na dugme, bez kurble iz prve. ide sasvim dobro. sve je ok sem tog starta. ne znam sta se tu desilo. kada sam pozvao majstora kod kojeg je bio, daleko mi je na nesrecu, rece da mozda kvacilo ne razdvaja kako treba. glavna opruga mozda ostetila lamelu i bla bla..

sad se razmisljam da kupim novo to i promenim sve komplet ali ne bacaju mi se pare ako to nije to. navodno odgovaraju od speedfighta i jos nekih skutera.. decko iz neke rednje mi poslao gratis neke tri zelene oprugice, nismo to montirali zato sto tu materiju ne poznajemo.

sta mislite, moze li se naruciti sve to u kompletu sa oprugama i zameniti, ili se moraju gadjati te kombinacije boja opruga, a tu ne znamo nista...

imate li predlog da to resim a da ga opet ne vozim cak u beograd, posto sam sa vremenom katastrofa.

veliki pozdrav.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po svemu sudeci remen ne stoji na bolcni nego vise a ozada malopao u polutkama.podbaci platnu 0,5 mm pod bolcnu variomata i probaj start.pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa mogu ti reci kad smo skinuli poklopac dekle unutra smo nasli jednu platnicu, pre nego sto smo skinuli varijator, nismo znali od cega je. ne razumem se, ali da li je moguce da je spala ta platna pre? ili ne moze da spadne pre nego sto skines varijator...

tacnije skidali smo onaj deo gde se stavljaju rolnice..varijator, variomat, gde vec treba da stoji ta platna..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  

  • Trenutno čita   0 members

    No registered users viewing this page.

×