Sign in to follow this  
Followers 0

Longjia alien 50

123 posts in this topic

Posted

Josh jednom pozdrav svima, kao shto rekoh u predstavljanju uzeo pre neki dan ovaj scoot.
E sad poshto mi prethodni motor bio 350ccm 2t ovo mi mnogo slabo...
Motor je kupljen za male pare sa obzirom da je nov, kupljen avgusta proshle godine i preshao 2000km.
Odmah odradio lakshe rolnice i "napucao" kvacilo, rezultat ocekivan, malo brza max speed na 70km(po satu).
Pre je bila 62-63 tako da je to smeshna razlika.Uz veliko brdo ide 35km i potroshnja je 3.4l.
Bio danas kod majstora i on tvrdi da ne postoji kit za moj moped pa mi je predlozio sledece:
Da se razbushi klip na 43.5, obrada glave i naravno zamena dihtunga i lezajeva radilice,multivar. To koshta 90e delovi + 50e za ruke = 140e
I onda da probamo da nabacimo leo vince (ne znam koji ima on u garazi kao preshao samo 100-nak km) pa ako ima razlike da uzmem
i njega, za auspuh trazi 100e sa ugradnjom, znaci sve ukupno 240e.
E sad moja pitanja po stavkama (a tako mi i odgovorite i dajte vashe mishljenje) glase:

1. Koliko cu dobiti na brzini i ubrzanju
2. Koliko ce skociti potrosnja(priblizno) kad se razbushi
3. Da li je to skupo, jeftino ili je to ta cena shto mi je trazio za gore navedeno
4. Da li stvarno ne postoji kit za moj moped
5. Da li je neko cuo uopshte za ovaj motor i ako jeste kakva su iskustva, majstor mi rekao da je kopija aeroxa, tako izgleda mashina...
6. Koliko i da li se skracuje tako vek trajanja motora, da li ce moci da predje bar 20000km
7. Da li postoji neka druga mogucnost tuninga i koja je bolja po vama...

Hvala unapred na iscrpnim odgovorima ;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Minarelli kopija ko i keewaj cpi generic.Pitaj samo majstora dal je bolcni na klipu 10 ili 12mm.
[url="http://shop.racingplanet.de/catalog/index.php?olevel0=792&olevel1=793&olevel2=&level0=2741&level1=793&level2=0"]http://shop.racingplanet.de/catalog/index....93&level2=0[/url]
Mani se busenja kosta vise nego kit. <_<
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Pa to je sve u redu, samo ja ne verujem u porucivanje preko neta a ovde to nema da se nadje ili se varam...?
Shta ti znaci "Minarelli kopija ko i keewaj cpi generic"???
Nemoguce da nema niko nishta da doda i da odgovori na onako lepo postavljena i srocena pitanja...? :D
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

[url="http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=2710"]http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=2710[/url]
[url="http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=2953"]http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=2953[/url]
Procitaj malo ovo pa ce ti biti jasnije.Ima dosta takvih tema al me mrzelo da trazim.
Pitanja su ti ok al traze mnogo dugacak post.Postavi ih kasnije kad procitas ovo. ;)
A da i ovaj
[url="http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=3065"]http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=3065[/url]
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Ja sam prvo sve ovo procitao pa tek onda otvorio ovu temu...ali misleci da ne postoji kit...
Ok aj za pocetak da uprostim, da li postoji i gde u BG-u da se kupi kit za Longjiu?
Neki kontak telefon, adresa, i koliko kosta, video sam u prethodnim postovima da je oko 100e otprilike...
Pa cemo videti za dalje... :rolleyes:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Proveri prvo bolcni na klipu dal je 10 ili 12mm jer ima dve vrste ovih minarelli kineskih kopija.
ako je 10mm odgovaraju kitovi od npr. jamahe neos [AC-vazdusno hladjenje].
ako je 12mm onda sve sto odgovara za keewaj-cpi.
ZOOTECH-011-208-57-30
MOTOBOX-021-679-1016
;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

E ovako, prvi korak napravljen, bolcni na klipu su 10mm.
Nashao sam sledece u motoboxu kit 70 Air sal koshta 105e i od auspuha Tecnigas next-r hromirani cena je 136e,
takodje mi je ponudio stage 6 izduv hromirani sa karbonskim topom cena je 161e.
Kod ovlascenog servisa za moj motor majstor mi je rekao da je kit 70 Race part sa ugradnjom 145e + nepoznati auspuh
oko 130e... A ako uzmem preko motoboxa (donesem svoj kit i auspuh) cena ugradnje sa servisom 40e
Nema mallosi ni polini u ponudi trenutno za njega e sad jel zna neko kakvi su ovi kitovi i koja je bolja opcija shto se tiche odnosa
cena kvalitet? Aj da cujem predloge i kombinacije pa da kupujem... ;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Definitivno Motobox kombinacija.E sad dal ces Tecnigas ili stage6 -odluci sam.Ja bih od auspuha
pre uzo stage 6.AIRSAL je alu kit[ u klasi sa stage6 sport pro] i prednosti su mu brza razrada,bolje hladjenje i nema mnogo zagrevanja pred voznju.Mana -trazi odrzavanje-dobro ulje,dobra smesa,veci karb.
ODLUKA JE IPAK TVOJA ;)
[img]http://i298.photobucket.com/albums/mm248/cvele60/airsal_t6_minarelli.jpg[/img]
[img]http://i298.photobucket.com/albums/mm248/cvele60/auspuhstage6replica.jpg[/img]
[url="http://www.mhr-usa.com/airsal/index.html"]http://www.mhr-usa.com/airsal/index.html[/url]
Imas ovde vise imformacija ;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Cvele bate ja i ti ladno mozemo da predjemo na p.m. zar nema niko nishta da doda...?
Shto se tice odrzavanja nema problema, uvek full sintetika,zagrevanje, lagano u startu, samo josh uvek istrazujem koje ulje, npr. Ipone, OMV bixoll, Castrol TTS ili Motul. To su ulja koja sam sipao...
E sad lik iz motoboxa rece da stage 6 izvlaci maximum iz kita, a da je next-r dovoljan za takav setup...
Sad nema shanse da kupujem i veci karb. eventualno majstor da zabode vecu diznu, 17.5 valjda ide?
Jel to znaci da bi kit duze trajao sa next-r izduvom, i da li moze stage 6 bez veceg karba?
Ja te ubi sa pitanjima a? :lol:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Ja imam stage6 pro bez veceg karba i naravno da moze.

Treba ti veca dizna, ali to jednostavno moras da probas sa majstorom.

Odmah da ti napomenem, kada se upustis u tu tematiku ima dosta posla i trebace ti para.

Vidim da nisi uracunao da ces menjati rolnice, oprugice kvacila i centralnu.

Gledaj da nadjes nekog dobrog majstora koji nece da otalja, jer kada se sve instalira ide period stelovanja, koji je podjednako bitan.

Takodje ce i potrosnja da ti poraste, ispod 5-5.5l nema sanse da ide.

Ulje uvek da bude full sintetika, ja sipam Motul, koje je i uslov za garanciju za Keeway-a.

Takodje u periodu razrade je pozeljno sipati jos malo ulja i u rezervoar da bi se bilo podmazano kako treba.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Sve je to ok, rolnice idu uz spuh, imam i ja neke kod mene lakse, kvacilo vec odradjeno a shta ti je "centalna"...?
Koja ti je dizna na karbu?
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

[quote name='KOXTER' post='65351' date='Jul 1 2008, 03:16 PM']Sve je to ok, rolnice idu uz spuh, imam i ja neke kod mene lakse, kvacilo vec odradjeno a shta ti je "centalna"...?
Koja ti je dizna na karbu?[/quote]

kako mislis kvacilo vec odradjeno, pa valjda ces stelovati start federima kvacila kad stavis kit i auspuh, a centralna ti je velika opruga u kvacilu koju ces takodje najverovatnije morati menjati..

I moj predlog ti je da uzmes Stage6 auspuh jer pretpostavljam da je jaci od nextR-a i vise ce izvlaciti iz kita bilo Stage 6 ili Airsal-a...

Sto se tice karburatora 17.5 ti je minimum na takvom setupu, bilo bi pozeljno 19 al ajde, veca dizna- ne znam tacno koja (dal ces ostavljati airbox-naravno preradjeni ili stavljati gljivu) al cca broj 80 pa na vise...
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

@KOXTER

Moze jedan prijateljski savet... Mani se kitovanja i zajebancije. Kupi lepo neki skuter 125/150ccm3 i videces sta je uzivanje.

Ako pak neces da polazes za A kupi nekog krstenog italijana.

Mnogo truda ces uloziti u svoj sadasnji skut i nikada ti se nece isplatiti. Govorim ti iz iskustva, kupio sam nov Keeway Matrix za 1430 evra i na modovanje/kitovanje sam ulozio jos 600 evra. Sada bih da ga prodam i niko zivi mi se nije javio na oglas.

Za 2000 sam mogao da kupim Malaguti Madison od 250ccm i da uzivam.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Stoske je u pravu.Ovo je skup sport -al merak nema cenu[bar sto se mene tice].
Kit ,auspuh i majstor[ako ne radis sam]-300e,
opruge kvacila;tvrdja centralna, rolnice[idealnu tezinu moras da nadjes iz nekoliko puta-zavisno od auspuha]
35-40e.Hladnija svecica 9-ka za leto;8 za hladnije vreme.
Karb.min-17.5 [pozeljno 19 zbog boljeg internog hladjenja-ipak je ovo AC kit].
i STELOVANJE svega toga gde se gubi najvise vremena i zivaca.
Al opet merak nema cenu. ;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Stavi Malossi sport 70ccm gus , ne mozes da ga vozis koliko moze da traje , mada je i ovaj airsal sto si napisao odlican , stage 6 je isto po meni the best ali lakse ces sve nastelovati sa leovinci ZX-om , uz njega dobijas i opruge kvacila , multivar malossi obavezno ili hebo next , ovaj drugi je zajeban zbog velicine rolnica ali uz njega dobijas 3 tezine za stelovanje , kais obavezno jer ce ti seriski ( originalni pocepati veoma brzo , bar je kod mene tako bilo) , karb 17,5 minimum dizna 85 , mada sam ja moj vozio sa seriskim dizna 90 , uz sve ovo racunaj svecicu NGk iridium ili DENSO , lezaj na radilici ( bolcni ) jer standardni vrlo brzo dobije luft , air box ako neces pecurku (bucna je dosta ) onda bar crveni malossi filter za seriski airbox . Uz malo srece i dosta para proci ces sa 4l potrosnje i obaveznu upotrebu sisntetike .

Sa slicnim setupom ja vozim neosa vec 5 meseci , nikakav problem , doduse ne divljam nesto preterano ali uzbrdo 60 je stvarno lep osecaj , vecinom ga vozim na 3/4 gasa ali si sigurniji kad znas da ispod dupeta uvek ima snage da te izvuce na 90 bez problema .

Sto se tice majstora vecinu stvari sam radio sam naravno uz veliku pomoc ovih ljudi na forumu

poz
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

@mihajlod

Potrosnja od 4L mi deluje nerealno.

Moj Keeway je trosio 4.5L serijala, a sa svim blokadama 3.8L.

Koliko sada trosi sa Stage6 70ccm3 i fabrickim karbom ne smem ni da kazem. :D
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Dobro, hvala na savetima ali pogledaj malo drugu stranu, naime radi se o sledecem:
motor sam kupio za 600e (ispala mi odlicna kombinacija) motor je star 8 meseci i presho je 2000 a neogreban je...
E sad da bih vozio veci tormo cena polaganja za A je 150e + cimanje + registracija svake godine
Zato sam odlucio da malo napirbicim ovaj samo zbog uzbrdica, i on je vec registrovan naravno trajno.
Uzecu stage 6 i Airsal kit, to kosta 160+105 i majstor mi radi ugradnju i stelovanje za 40e (komsija mi je i poznanik)
Znaci ukupno 305e ulaganja za taj kesh on mi prepravi i airbox i vecu diznu
Znaci ukupno ulozeno 905e a taj motor nov sad kosta 1200e ako ga prodam sledece godine izvuci cu sigurno 900e za njega.
To je neka moja racunica, znaci puci cu samo za trosak benzina i ulja ;)
Naravno da je moguce da u medjuvremenu neshto treba dodati (rolnice, centralna) ili neki kvar ako bude, ja i ovako
stavljam Ngk svecu i Motul ulje full sinetika i u auto i u motor ali to je sve neka norma kad vozish bilo shta, pa i konja kad jases trebash da mu dash sena, vode, da ga cesljash i tako dalje... :lol: :lol: :lol:
Shto bi reko nash narod ne moz' da se 'besh a da ti ne udje...
A zato imam brm-brm koji lepo zagadjuje okolinu i josh bolje se cuje, ja obozavam taj zvuk cvajki...

@mihajlod

Nisam nasao malossi a i ne stavlja mi se gusani nikako i zbog razrade a i zbog grejanja, za shtelovanje nije problem, mozda neko zna ovog mog majstora od vas. Djura sa karaburme, ima servis u mirijevskom, radi dnevno po 2-3 motora...? Multivar, crveni malossi i ostale dzidza-midze ce sacekati do sledeceg proleca, e sad si me cacnuo sa lezajem na radilici... Masina je presla 2000 km da li bi trebao da zamenim lezaj, koliko koshta on uopshte? I kajs ce da saceka jedno mesec-dva. Moram da idem i na more ne mogu sve odmah da stavljam...

@stoshke
Shta kazesh za ovu gore racunicu? Jel mislish josh uvek da je neisplativo? ;)
Ja cu sledece godine sigurno uzeti neki veci motor 250ccm ili josh jace i polagacu za "A" e sad da li cu ovaj prodati ili zadrzati za josh ulaganja, videcemo... ;) Brate nemoguce je da ti toliko troshi, neshto tu debelo nije u redu, jedan moj ortak je takodje kupio keeway-a i njemu je fabricki pod blokadom troshio 4l, on je poludeo... znaci neshto nije u redu 100%


Hvala svima na velikom trudu shto mi pomazete da nadjem najbolju kombinaciju samo tako nastavite. ;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

a koji si to motor ranije vozio sto je 350cc i 2T ? :blink:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

mislim da ti je bolje da stavis i stage6 spuh i kit...
kit je cini mi se na nekom snizenju 10000din.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Ja predlozio malossi zato sto sam veoma zadovoljan do sada sa njim , inace ja vozim penzionerski a i imam poprilicno godinica tako da stvarno ne divljam sa skutom ( ne dizem ga na zadnji i sl. ) otuda potice i podatak o potrosnji .
Prvenstveno treba da znas zasto budzis skuter , ja stalno vozim po smederevskom putu ( duga uzbrdica ) i stvarno mi je bila frka kad me obilaze autobusi i kamioni , par puta sam zamalo zavrsio u sancu . Sad je to nemoguce jer kao sto sam ti rekao iz svake situacije izvlaci i mnogo mi znaci kad odvrnes rucicu ideeeee .
Ako hoces da palis gume to je vec druga prica

Pre ovog setupa sam imao Italkit 70ccm i karb 19 ( black edition ) ali potrosnja 5 i vise pa sam ga zimus zamenio .
Za lezaj sam ti rekao da menjas vise zato sto je greota skidati sve a ne zameniti i njega jer kosta oko 5 eura , opet kod mene je dobio malo lufta , nisam ni znao dok nisam rasturio .

Opet kazem i ovaj airsal je super za te pare kao i auspuh ali mislim da ces ipak morati veci karb , imas to lepo objasnjeno u FAQ-u , a i ima ovde iskusnijih da te posavetuju
Za stelovanje , nije bas tako jednostavno i treba stvarno mnogo strpljenja da dobijes bas ono sto ti hoces
poz

p.s. ja se raspisao udavi vas :blink:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

Evo dobrih saveta na gomili.Ajde kupuj delove i sklapaj . ;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

@Hgt
Vozio sam Jawu 350TS 30-ak konja je imala cini mi se...

@mihajlod
Hvala na savetima i na pomoci, takodje ne zelim da "mu vadim dushu" vec samo hocu da idem ravnopravno sa ostalima u saobracaju i
da vozim uz brdo (do kuce svaki dan) kao covek... a da pritom ne polazem za "A" i ne placam registraciju motora, to je prica...

@Cvele
U pravu si , sutra ili u ponedeljak porucujem Stage 6 spuh i kit, znaci stize u subotu ili utorak, da zakazem u servisu,
znaci najkasnije do srede, cetvrtka javljam shta je bilo sa mashinom...

Po stoti put hvala svima na savetima i pomoci a posebno Cveletu... ;)
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

;) :rolleyes:
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

mislim da si dobio baš dobre savete, na tebi je da odlučiš...I javi šta si uradio...
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posted

[quote name='KOXTER' post='65398' date='Jul 2 2008, 01:40 PM']@stoshke
Shta kazesh za ovu gore racunicu? Jel mislish josh uvek da je neisplativo? ;)
Ja cu sledece godine sigurno uzeti neki veci motor 250ccm ili josh jace i polagacu za "A" e sad da li cu ovaj prodati ili zadrzati za josh ulaganja, videcemo... ;) Brate nemoguce je da ti toliko troshi, neshto tu debelo nije u redu, jedan moj ortak je takodje kupio keeway-a i njemu je fabricki pod blokadom troshio 4l, on je poludeo... znaci neshto nije u redu 100%[/quote]

Keeway trosi svima preko 4L, ja sam u servisu kod Milosa proveo toliko vremena, motor mi je resklapan 10x, sta da ti kazem kada me svi znaju tamo.

Ti kazes da ce te izaci 305 evra ok, ali za 900 evra imas da kupis lepog liberty-a koji je odlicna masina i icice ti mnogo bolje od ovog nabudzenog.

Sto se tice dozvole i registracije za motore do 150 kubika registacija i osiguranje su oko 5000 dinara, sto nije tako mnogo. Polaganje jeste 200 evra, ali to je jednokratni trosak. Doticnih 250 evra ces sigurno ustedeti vozeci Libertija samo na razliku u potrosnji.

Evo ovako sam ja to postavio. (moja racunica, da ne bude zabune)

Godisnje predjem 10 000 km (recimo)

Liberty trosi 3.5l na 100km
Keeway trosi 6.5l na 100km

Znaci usteda je 3l na 100km (ili ti 330 dinara = 4.1 evro)

Na 10 000 km to je usteda od 410 evra.

Na tu cifru dodaj i cenu ulja.

Kitovan motor trosi 1 l sintetike na ~ 1000km cija je cena oko 1200 dinara. Sto znaci da ces na 10 000 km potrositi 12000 dinara na ulje (ili ti 150 evra)

Kod Liberty-a ces za istu tu kilometrazu kupiti 2-3L maximalno (nisam 100% za ovo) a cena ulja je ~700 dinara.

Naravno moras da razmisljas i o tome se cela masina vise "trosi" tako da ce ti i cesce crkavati delovi.
_____________________________________________________________________________________

Odmah da ti kazem, kitovan motor ne trosi ispod 5L, stavise potrosnja od 6L je skoro pa standard.

Pogledaj temu ovde na forumu

[url="http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=437"]http://www.skuteri.org/forum/index.php?showtopic=437[/url]

Da ne bude zabune, iz istih razloga koje ti sada pominjes sam i ja kitovao moj motor. Isao je 30kmh uzbrdo, a sada 65 bez problema (uzbrdica kod FMP na Padini) Zadovljan sam kako ide, ali kada pogledam komsiju koji je za 800 evra kupio Liberty-a u odlicnom stanju kako me dere smorim se extra.
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sign in to follow this  
Followers 0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.