Jump to content


Photo
- - - - -

moje iskustvo sa novim kineskim skuterom


  • This topic is locked This topic is locked
15 replies to this topic

#1 mickojle

mickojle

    Trajno banovan!

  • Banned
  • PipPipPipPip
  • 254 posts

Posted 20 April 2010 - 01:17 PM


E ovako da vam ispricam moje lepo iskustvo sa svojim novim motorom koji sam kupio kod PERAŠA u Novom Sadu.
U Januaru sam uzeo skuter kao na popustu posto nije sezona, akcija, ovo-ono... Navukli me, lep skuter na oko, kao kvalitetan, jak, startan, garancija godinu dana, ovlašćen servis, iskusni serviseri itd.
I ok, kupim ti ja motor, marka YAMATI COMMANDER,kinez...

i taman ga isterao iz radnje, salona, sav srećan, malko ga vozikao taj dan po hladnoći... Mislim se al sam dobro pazario. Kad ono odem sutradan do motora, nece da upali, ne radi obicno svetlo i stop svetlo, pokazivač goriva stalno stoji na istom...
Odguram mašinu u servis, "ovlašćeni" :-) da mi otklone kvar pod garancijom... i oni to kao i urade. OK, ja zadovoljan , dešava se ipak, ovo je srbija , a motor je kineski... :-)

I opet ne prođem ni 100 km, motor stao, neće da upali, ne vuče gas, guši se itd. Opet odguram, oni mi kao srede. zovu me,makina radi,vuče. pitam ih šta je bilo, mada i sam znam da je karb al neću da prljam ruke, kažu nije ništa sada je sve u savršenom redu. Posle toga, jos par puta identična priča, jedno 2-3 puta do prvih 300 km, kada je kao taj prvi redovan servis. Oteram motor na taj servis, serviseri ga prime i kao odrade, ja pokupim mašinu i vozio još nekih 150 km i opet stane.

Poludim i počnem sam da gledam i čačkam, rasklapam i sklapam :-)
kad ono svećica prljava, filter za vazduh prljav, pukao air box na više mesta i izolir trakom zalepljen, vuče falš vazduh.
kaiš potrošen ( širina kaiša umesto 17mm, 15mm.) ulje u reduktoru loše, puno metalnih opiljaka i nedovoljno ( nekih 0,6 dl.)
karburator UNIŠTEN ( saug bez iglice na cilindru koji zatvara, prenapregnut vijak za ispuštanje iz lončeta, napuklo lonče, iglica vazduha skroz stegnuta, bez gumice na njoj) i sve to skrpljeno i zalepljeno običnim silikonom.
prednja kočnica katastrofalno loše radi ( staro i nedovoljno ulja).
Sve sajle ne podmazane, puknuta leva ručica za kočenje...
Plovak za gorovo neispravan, isto nešto lepljeno silikonom budženo, haos.
Naravno sve sam kvarove otklonio, neke sam,a neke uz pomoć majstora ( proverenih i pouzdanih).

Eto vam moje iskustvo sa novim motorom i ovlašćenim, pouzdanim servisom koji daje garanciju na svoj izuzetan kvalitet, trud i rad.
Pazite se Novosadjani i ljudi iz okoline ako pazarite motor na istom mestu kao i ja ( kod PERAŠA) da ne dodjete u istu ili sličnu situaciju. Da umesto da uživate u motoru kad ga kupite, vi se na kraju mučite i patite, doradjujete ga, trcite kod majstora, kupujete delove.. I u jednom trenutku poželite da zapalite vašeg mezimca koliko vas nervira.
  • 0

#2 Gorki

Gorki

    Socijala tuner

  • Forum Manijak
  • 1,601 posts
  • Skuter:Yamati Commander GT50 2T
  • Cilindar:50cc tuned, 40.5
  • Auspuh:Serijski
  • Karburator:Mikuni kopija (PZ19), dizna 80
  • Kvačilo:Serijsko, olaksano; crvene S6 oprugice
  • Variomat:Serijski
  • Ostalo:Stage 6 remen 805x17.5; Malossi centralni feder (beli)
  • Garaža:Novi Sad

Posted 20 April 2010 - 02:20 PM

Reko' ti ja odmah kakvi su... U perasu su majstori i servis skrnavi do bola. Pa ja nisam hteo ni kosacicu da im teram, a ne motor. Meni samo taj merac goriva nije radio, ali to sam sredio sam. ;)
A i isto sam ti rekao da su im sad ostali shkartirani i oskrnavljeni skuteri, jos njih par komada, pa ih zato i daju za te sitne novce (mislim da je sad tu negde oko 650e). Jbga, bas bezveze, kupis novo, a ispadne k'o da si uzeo polovan...
  • 0
Posted Image Posted Image Posted Image
Posted Image

#3 Alekre

Alekre

    High End

  • Forum Manijak
  • 932 posts
  • Garaža:Smederevo

Posted 20 April 2010 - 02:57 PM

Ja lepo pricam da se kupi neki polovan italijan ili japanac i ne boli glava.
  • 0
Posted Image

#4 strahota

strahota

    Turpija

  • Forum Manijak
  • 328 posts
  • Skuter:aprilia sr 50
  • Garaža:Pozarevac-Beograd

Posted 20 April 2010 - 03:01 PM

Ja lepo pricam da se kupi neki polovan italijan ili japanac i ne boli glava.


i to nikad nije sigurno
  • 0

#5 Alekre

Alekre

    High End

  • Forum Manijak
  • 932 posts
  • Garaža:Smederevo

Posted 20 April 2010 - 03:13 PM

Naravno da nije, ali malo bolje gvirnes, pogledas ako je ok, sluzice te godinama.
  • 0
Posted Image

#6 Megasp

Megasp

    High End

  • Forum Manijak
  • 775 posts
  • Skuter:Peda rs50
  • Cilindar:Serijski busen na 42,5
  • Auspuh:tecnigas trek
  • Karburator:Serisjki
  • Kvačilo:Serijsko
  • Variomat:Ne znam-zamenjen
  • Garaža:Uzice

Posted 20 April 2010 - 05:05 PM

E jbg nisi ima srece,bas te snaslo.Bar znas da si zavrsio sa njima a i koristice informacija buducim vlasnicima skutera.Ja sam npr moj peda h7 iliti yamasaki rs50 ma nije ni bitno kako se zove,kupio polovan star manje od godinu sad mu je 2 godine u aprilu a za sada presao 6500 km a do sada samo sipao gorivo i ulje.i dalje ide mazga.Ma ima i kako ti se zalomi a o majstorima mislim da ne treba razgovarati .Tesko naci dobrog majstora
  • 0

#7 piaggio-tph

piaggio-tph

    Midrace

  • Forum Manijak
  • 591 posts
  • Skuter:Piaggio Tph / Yamaha Aerox
  • Garaža:okolina Pozarevac

Posted 20 April 2010 - 06:13 PM

moj drug kupio kineza novog i milion puta mu se kvario i gurao je ga nekada i po 5km :giljotiini: ja lepo kupio polovan tph sas 10ooo km i sada ima 19oookm i nikada mu nista nije falilo samo normalno benzin i ulje :srbijasmesko7sa:
  • 0

#8 Peca

Peca

    Bicilindrico

  • Forum Manijak
  • 2,352 posts
  • Skuter:yzf R6 2005
  • Garaža:Novi Beograd, blok -61-

Posted 20 April 2010 - 07:55 PM

Ne znam sta vise da kazem za te kineske skutere i njihove servise...batalite to..
  • 0
Posted Image_Posted Image_Posted Image_Posted Image_Posted Image

#9 Black Adder

Black Adder

    Bicilindrico

  • Forum Manijak
  • 2,493 posts
  • Skuter:Peugeot Elyseo 70 2T AC
  • Auspuh:Tg Trek
  • Karburator:Areche 17,5

Posted 20 April 2010 - 09:26 PM

Msm da nije toliki problem sa samim skuterima, koliko sa servisima. Prodavac se verovatno obveze Ugovorom da u sklopu ima i servis, skupi ko zna koga i odakle, a posle se vadi kako je jeftin agregat. Samo u zemlji Srbiji su moguce takve situacije, jer se kineski skuteri prodaju i u USA i u ostatku evrope i nisam po forumima video toliko prituzbi koliko u nasim krajevima. Naravoucenije, kineski skuter je takav kakav je, koliko para toliko i muzike, ono sto nije dobro je odnos "autorizovanih" zastupnika/dilera/qraca/palaca koji se bave tim poslom. Ma i vrapci znaju da se ovakve stvari salju u transportnom stanju, zato i postoji prvi servis. Ali ovdasnji "veliki" trgovci (ne mislim ni na koga konkretno) naviknuti na laku zaradu (da se ne lazemo, ti squteri na paritetu FOB kostaju od 50-70$) ne zele da odvoje vreme i posvete paznju klijentu. Kako rade tako i prolaze. Na zalost, dok se ne obrazujemo dovoljno i ne znamo koja su nasa prava, vozace nas polupismeni trgovci i nalaziti milion opravdanja za prvenstveno svoj nemar i los odnos sa kupcima.

Skoro sam se video sa drugarom koji mi se pozalio na sqt yamasaki (prvi put video) kinez 4t, setali ga od nemila do nedraga. Sqt izgleda ok za te repa, ali ne ide, puca ne vuce, lagali ga te nije dobra membrana, te nije ovo, nije ono, kad je bio na prvom servisu polomljene plastike vizira ne njegove oci, (resenje, mile daj super lepak i sl). Ajd da vidimo svecicu, ono rukom sam je odvio. Strasno, pa zar je toliko tesko uzeti kljuc i pritegnuti svecicu? zavili, on sretan, malisa ide kao prvog dana,problem resen.

Skoro sam cuo, ali ne nadjoh i post pa da i dokumentujem, tako da ostaje na rekla/kazala, da su neku curu zavlacili godinu dana i da je sqt vise bio u servisu nego na drumu. Curi prepizdelo, posle gomile upozoravanja i opomena, dosla sa inspekcijom i naplatila se samo tako.

Ljudi, nemojte se stideti, za Vase novce imate sva prava bilo da ste platili 500 ili 50 000 ili 5 000 000 dinara. Vi ste time dali poverenje prodavcu, ako nije ispunio standarne norme servisa ili odrzavanja, pravo u inspekciju, ne gubite vreme i ne dajte da vas varaju pricama da u stilu pa jeftin je, sto nisi kupio nesto skuplje. Sto on ne prodaje i servisira kako treba, pa problema ne bi bilo. Znaci nije problem u proizvodu, znamo da vredi koliko i kosta, ali to ne daje za pravo da Vam na prvom servisu poskidaju ispravne delove i montiraju neispravne, jer nas smatraju ovcama za sisanje.

Magicna rec - INSPEKCIJA sva vrata otvara

Uh!
  • 1

#10 pivko

pivko

    Base tuning

  • Forum Manijak
  • 141 posts
  • Skuter:Derbi Predator
  • Garaža:Krusevac

Posted 20 April 2010 - 11:51 PM

Svaka cast za ovu enciklopediju :),ali iskreno,italijan je italijan,i da je krsina,opet je italijan,koji sa malo ulozenog novca i malo pameti,moze da gura mnogo vise i duze od svih novih kineza.

Majstori,koji majstor ne "zavrce usterije",iskreno da sam i ja majstor,i da mi dodje lik koji nezna sraf da odvije,i ja bih ga vrteo,znaci kad neznas,plati,i to je to.U obavezi si da ako neznas,trazis pomoc od majstora,a sve zavisi od njega na koji ce nacin (i da li moze) takvu situaciju da iskoristi.
  • 0

#11 Alekre

Alekre

    High End

  • Forum Manijak
  • 932 posts
  • Garaža:Smederevo

Posted 21 April 2010 - 12:29 AM

Zbog toga neces nikada ni biti majstor, kad u tebi lezi prevarant.
  • 0
Posted Image

#12 Marko_89

Marko_89

    Bicilindrico

  • Forum Manijak
  • 1,937 posts
  • Skuter:Kymco Agility 125

Posted 21 April 2010 - 07:36 PM

Svaka cast za ovu enciklopediju :),ali iskreno,italijan je italijan,i da je krsina,opet je italijan,koji sa malo ulozenog novca i malo pameti,moze da gura mnogo vise i duze od svih novih kineza.

Majstori,koji majstor ne "zavrce usterije",iskreno da sam i ja majstor,i da mi dodje lik koji nezna sraf da odvije,i ja bih ga vrteo,znaci kad neznas,plati,i to je to.U obavezi si da ako neznas,trazis pomoc od majstora,a sve zavisi od njega na koji ce nacin (i da li moze) takvu situaciju da iskoristi.


Znaci ako neko ne zna nista oko skutera da treba da placa majstore da ga zavrcu? :D To si rekao :P

Inace ima ljudi koji jednostavno nisu vicni alatu i lakse im je da plate majstora. Samo neki imaju manje neki vise srece da nalete na postenog majstora.

Edited by mare_car, 21 April 2010 - 07:38 PM.

  • 0

#13 pivko

pivko

    Base tuning

  • Forum Manijak
  • 141 posts
  • Skuter:Derbi Predator
  • Garaža:Krusevac

Posted 21 April 2010 - 11:28 PM

Ok,definitivno je Beograd veci grad od Krusevca,odakle sam ja,pa samim tim ima i vise majstora.U ks-u ima 3 majstora,koji su da kazem poznati i kod kojih se dovozi 90% skutera.Koliko sam ja upucen,sva troica su prevaranti,znaci zamenio lik drugaru karike na skuter(sf2),i njemu gore zvrce nego prethodne....Skidanje pojedinih delova,stavljanje dotrajalih,a u sve to,na naruceni deo ima i do 100% zaradu(rolnice kostaju u ks-u 1200 dinara-najjeftinije),plus sto ti za ruku uzme 20e(na to sam mislio). Svaka cast izuzecima..
  • 0

#14 Kypck

Kypck

    Serijala

  • Forum Manijak
  • 15 posts
  • Skuter:Sprint Grizzy 125

Posted 22 April 2010 - 01:50 PM

Uzas...znaci ima i gore od Sprinta...
  • 0

#15 v3dr@n

v3dr@n

    Base tuning

  • Forum Manijak
  • 87 posts

Posted 22 April 2010 - 02:06 PM

E zato drugovi moji postoji google :D,raznorazni forumi,clanci i naravno dobri ljudi kao sto su na ovom forumu koji ce vam pomoci i dati savjet,tako da uz malo volje i interesovanja oko svog skutera mozete nauciti sve,npr ja sam takav da vishe volim sam cackat skuter i sjebat sve i kupiti ako treba 5 puta novi dio i zamjeniti al to uraditi sam i usput nauciti nesto.
U zadnjih godinu dana koliko imam skuter sam naucio sve zivo oko tih masina i sve mogu sam sebi uraditi i popraviti.
A ne razumijem starno ljude koji voze skutere,motore ili auta i po 20-30 godina a neznaju ni gdje se svjecice nalaze u autu ili mtoru,a takvih je mnogo,vrhunac im je dosuti antifriz u auto npr.Za takve nisu uopste motorna vozila. ;)
  • 0

#16 GOA

GOA

    Base tuning

  • Forum Manijak
  • 141 posts
  • Skuter:Yamaha Aerox YQ-50
  • Garaža:Beodrad

Posted 21 July 2010 - 01:25 PM

Ako te zeza 5 puta na prvih 500km trebao si "lepo" da im trazis da ti vrate pare pa nek se oni voze na tom krshu...
  • 0
YAMAHA Aerox YQ-50 (Toyota Racing 2003)
Exhaust: Laser X-PRO
Variator Rollers: Malossi HTRoll 3.2gr
Variator Spring: Malossi Yellow Variator Adjuster Spring
Clutch: Malossi Delta Clutch
Clutch Springs: Malossi Racing Spring Set (3 x Blue Springs)
Belt: Malossi X Kevlar




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users